GubbLasse
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 28 Jun 2008
- Hoj
- Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Fina pics Abbe..ja tog bara nåra snabba i S-tälje,,våga fan ladda upp, hehe
Fina bilder Conseal.
Du fångade Nemoracer på sin coola flattracker ser jag!
Den där körde jag om mellan Kvicksund och Västerås, höll nästan på att köra i in i vajerräcket när jag skulle kika på den i backspegeln.
Jag var ute och busåkte med Nemoracer i stan igårnatt. Jag fick en chock. Det var ju första gången vi möttes, men eftersom vi var jämngamla "gubbar" så tog jag inte så hårt på hans fråga vid första rödljuset: "gillar du att busåka?" Så jag sade ja lite översittaraktigt. Det fick jag äta upp kan jag säga, han kör ngt helt sjukt mellan bilarna. Jag brukar ju inte våga hänga på när yngre sporthojare med dödslängtan börjar kryssa mellan bilarna. Men Nemoracer....han var det djävligaste jag sett på länge på att busåka i stan. Akta dig för den mannen. Potatisarna kan skaffa permobil Helt sjuk på att bränna i stan. Sånt har jag inte sett på länge!
Du tror inte att det beror på att det skiljer typ 800 kilo mellan era fordon ?
Men jag hade ju 100 hästar mer än honom
Kanske har jag jobbat med fel saker
Det sitter ju inte i maskin,vet du väl,det sitter ju i huvet !
I am a motorhead
Såja,inte deppa nu,rätt som de e kommer det en tom raksträcka,typ Bromma flygfält,då ere bara att ge igen..
Det har du rätt i! Jag ska fritera din Ducati på Barkarby på onsdag!
Och går inte det så tjöper jag en Augusta och provar igen! Det är ju en HD nuförtiden!
Seså sluta att gnabbas nu . Jag såg din hoj prkerad i Enköping men inte dig. Puttrade du runt hela varvet? Det gjorde jag. Hoppas du har kopplingen inställd ordentligt till onsdag, du kommer att behöva det .
/Ingvar
Eftersom jag har en luftkyld maskin och motsätter mig modernare alternativ så drog jag från regnet direkt från Strängnäs till Enbuying. Men det får du inte sprida ut.
Vi får knäppa våra händer att det inte regnar på onsdag, eller att de har bullermätning, då är jag kokt.
Aha! själv stod jag, frun, några gamla kompisar och ca:200 andra och tryckte under en takstump i Kvicksund i en cirkrus timme. Jag kör ju också luftkylt i normala fall men provade på vattenkylt ett litet tag, det var ing'e bra.
De senaste onsdagarna har det bara varit okulärbesikting av ljuddämperi och lite lagom tyckande om ljudnivå, så det verkar finnas lite förhandlingsutrymme.
/Ingvar
Jo det var därför jag fick köra sist jag var där i slutet på juli. "Den där låter ju inte så farligt"
Tur att man inte åker H2 trepip längre, då hade jag inte ens fått komma in på området
http://www.youtube.com/watch?v=xo5D0dLS02w
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |