Bilder: Midlanda 040703

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
750-R skrev:
Hej du! Jag var själv där den helgen, kolla om du har några bilder på ett skrapat reklamställ med helvita kåpor vita fälgar. MVH Micke Sedin (Snabb hoj/kurvskräcksförare) maila gärna bilderna till mikael65sedin@telia.com

Riktigt cool hoj var det, stämmer det att det är Hållinders gamla?
Väsnades tuffas i depån gjorde du iallafall.

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
bilder! Addr.!

Micke_hg skrev:
Det finns ett par tre till, och ja, det är digitala bilder så skicka över din epost-adress så får du dom.

Visst, man skulle säkert kunna tjäna lite dollars på det, det får bli en framtida fråga, tänkte få lite kläm på det här först... man är ju trots allt amatör!

Prova på hotmail addr. då så kanske det funkar
mikaelsedin@hotmail.com
MVH Micke

flimmer

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2004
Hoj
SV650s -02
lite fler bilder...

Som väntat blev inte mina bilder så bra... :gnissla men jag lägger upp några ändå... :) kan ju vara kul iaf...kanske :tungan

1-3: Depå
4: Krille mfl
5: Mats (?)

Bifogat

• 100_0013x.JPG
    100_0013x.JPG
    86.1 KB · Visningar: 48
  • 100_0014x.JPG
    100_0014x.JPG
    78.9 KB · Visningar: 47
  • 100_0015x.JPG
    100_0015x.JPG
    112.3 KB · Visningar: 48
  • 100_0032x.JPG
    100_0032x.JPG
    25.9 KB · Visningar: 46
  • 100_0029x.JPG
    100_0029x.JPG
    14.5 KB · Visningar: 45

Micke_hg

Pryar som gräsand!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
Yamaha TT600R 1999
Fråga: På lördagen var det en tjej som sprang omkring och tog bilder med en Nikon-kamera och ett teleobjektiv, nån som vet vem det var? Skulle vara kul att se lite fleras bilder?

Flimmer, ett par tips, när du fotar hojjarna på banan, gå närmare! Depåbilderna var inte så tokiga, det enda som kan behövas är en finputsning i Photoshop, tex med Shadow/Highligt verktyget för att ta bort lite av skuggpartierna som bildats.

flimmer

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2004
Hoj
SV650s -02
Micke_hg skrev:
Fråga: På lördagen var det en tjej som sprang omkring och tog bilder med en Nikon-kamera och ett teleobjektiv, nån som vet vem det var? Skulle vara kul att se lite fleras bilder?
Jag tror du menar Åsa, de som åkte i "kaffebussen"... Fast jag har ingen kontaktinfo... Tror att de fotade med film så då blir det ju lite scannande och så innan man kan lägga upp bilderna...

Micke_hg skrev:
Flimmer, ett par tips, när du fotar hojjarna på banan, gå närmare! Depåbilderna var inte så tokiga, det enda som kan behövas är en finputsning i Photoshop, tex med Shadow/Highligt verktyget för att ta bort lite av skuggpartierna som bildats.
Tack för tipsen! :tummenupp Fast gå närmre - då skulle jag behövt ställa mig mitt i banan... min kamera har bara 2ggr zoom... hehe :rofl
Ang. Photoshop och sånt där så är det inte riktigt min grej. sKulle gärna vilja kunna, men... Jag är en såndär amatör som bara siktar och tryckar av vettu! :tungan

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept