Bilder - Nationaldagsrundan med MCK Vilse

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Motorrad skrev:
2218086 Ni som har tagit massa foton på andras hojar bakifrån och lagt ut här. Tänk på att ägarna till dessa kanske inte gillar att reg.numret är fullt synligt. Har ni sådana bilder, sudda ut reg.numret med något bildbehandlingsprogram så slipper de en möjlig risk med att den blir stulen.
Bra att du tar upp det. Jag håller med.
Fina hojar som vi vill behålla.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Vad i hela friden spelar det för roll om regnumren syns? Hur gör ni när ni parkerar på stan? Skruvar av skylten? Hur gör ni när ni åker? Döljer numret med foten?

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
JKay skrev:
2218466 Filmen från en liiiiite snabbbare server!! :yoparty

http://www.jkay.se/filer/666.wmv
Ha ha ha ha ha!!! Vilken film! Trodde hastighetsmätaren på hojen var urkopplad för att man inte skulle kunna se hastigheten.
Men sen insåg jag att moviemakern körde i JKays grupp!!! Mohahahahahahahaaaaaaaaaaaaa :lol

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Maverick_ou812 skrev:
2218518 Ha ha ha ha ha!!! Vilken film! Trodde hastighetsmätaren på hojen var urkopplad för att man inte skulle kunna se hastigheten.
Men sen insåg jag att moviemakern körde i JKays grupp!!! Mohahahahahahahaaaaaaaaaaaaa :lol

Du pöshäcken... :hihi
Mitt folk va nöjt i alla fall! :yoparty

Motorrad

ABECEDET
Gick med
16 May 2005
Hoj
Kawasaki Z650, 2020
valmers skrev:
2218398 Vad i hela friden spelar det för roll om regnumren syns? Hur gör ni när ni parkerar på stan? Skruvar av skylten? Hur gör ni när ni åker? Döljer numret med foten?

Det kan vinnas puckon som är ute efter hojar och då slipper de ut och leta när de hittar det här. Hur som helst, det är då ägaren till hojen som vet om detta. Här på SH vet han/hon kanske inte om att dennes hoj är skyltad för puckon som inte borde finnas på denna jord.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Motorrad skrev:
2218763 Det kan vinnas puckon som är ute efter hojar och då slipper de ut och leta när de hittar det här. Hur som helst, det är då ägaren till hojen som vet om detta. Här på SH vet han/hon kanske inte om att dennes hoj är skyltad för puckon som inte borde finnas på denna jord.
Vad är svårast; leta efter hojbilder bland miljoner trådar på SH, eller gå ned till McDonalds och kolla hur många regnummer som helst?

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Provar länka till mina bilder så får vi se om det funkar

Mina bilder

valmers skrev:
2218787 Vad är svårast; leta efter hojbilder bland miljoner trådar på SH, eller gå ned till McDonalds och kolla hur många regnummer som helst?

Vet inte varför du har med detta och göra eftersom jag inte tror du var med igår. Skillnaden är att om JAG ställer MIN hoj på McD så vet jag om detta. Här på SH lägger jag ut bilder på andras hojar. Är inte säkert att ägaren till hojjen vill att hans reg.nr syns och då lägger jag gärna ner dom 15s det tar att sudda reg.nr:et
Sen om man vill leta reg.nr på SH kan man nog skippa att läsa trådar om banhojar, vilken går fortast av R1....e.t.c. och inrikta sig på ex. "Bilder - Nationaldagsrundan med MCK Vilse" eftersom det är ganska uppenbart att det kommer ligga en och annan bild i denna tråd. Eller har jag fel.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Dede skrev:
Vet inte varför du har med detta och göra eftersom jag inte tror du var med igår. Skillnaden är att om JAG ställer MIN hoj på McD så vet jag om detta. Här på SH lägger jag ut bilder på andras hojar. Är inte säkert att ägaren till hojjen vill att hans reg.nr syns och då lägger jag gärna ner dom 15s det tar att sudda reg.nr:et
Sen om man vill leta reg.nr på SH kan man nog skippa att läsa trådar om banhojar, vilken går fortast av R1....e.t.c. och inrikta sig på ex. "Bilder - Nationaldagsrundan med MCK Vilse" eftersom det är ganska uppenbart att det kommer ligga en och annan bild i denna tråd. Eller har jag fel.
Jag är endast nyfiken. Hur svårt är det att fixa regnummer på hojar man vill stjäla om man är en tjuv? Inte alls svårt, givetvis. Jag har svårt att se att tjuven Ove sitter och lusläser MC-forum för att hitta regnummer på hojar han vill stjäla.

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
valmers skrev:
2219260 Jag är endast nyfiken. Hur svårt är det att fixa regnummer på hojar man vill stjäla om man är en tjuv? Inte alls svårt, givetvis. Jag har svårt att se att tjuven Ove sitter och lusläser MC-forum för att hitta regnummer på hojar han vill stjäla.
Vet inte hur många McD dom har att hålla koll på i Karlstad men här nere är det en jävla massa.
Måste således vara enklare/snabbare för Ovetjuv o Bossebus att kolla in läckra hojar i en bildtråd än att fara runt på en massa McD o spana.
Tycket vi ska ha som en policy att alltid radera reg. nummer. Varför göra något som är lätt för tjuven ännu enklare?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA