Pulkafighters Stockholm i farten igen!!
Så jävla kul!!
litet smakprov kommer mer när det är plogat så man kan åka fortare!!
lite crossåkning på tullingesjön innan jag opererade mig! cross och brutet båtben går alldeles utmärkt! Enjoy!
[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/H-FTy9NMc_k&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/H-FTy9NMc_k&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
Gryyyymt
Jag vill också, men jag hade ju den goda smaken att spräcka armbågen för ett par veckor sedan, så jag får nöja mig med att kicka igång den i garaget ibland
ajdå, trist! hur lyckades du med det?
man stoppar tummen i rumpan och försöker åka på den
Sprang, snubblade, landade på armen. Och ja, jag var full
i motsats till vad många tycker och säger så tycker jag faktiskt att man många gånger får skylla på fyllan! men ja, illa då! har du gips eller vad är dealen? själv får man gå med gips i 2-3 mån till, livet som vänsterhänt är fan inte kul alltså. inte heller att vara sjukskriven i 100 år.
Word!
Klarade mig utan gips, men med en uppmaning om att röra armen så mycket som möjligt. Lättare sagt än gjort, men det har blivit mycket bättre. Kan dock varken räta ut eller böja armen ordentligt. Men det ger väl med sig.
Att vara ofrivilligt vänsterhänt sucks, har testat
[YOUTUBE-ID]jq0A8zJ-KEo[/YOUTUBE-ID]
Sprang, snubblade, landade på armen. Och ja, jag var full
Shit, var du där?
vykort från fjärran...
Kul...
Om ni har svårt att se namnen så är det från vänster:
Ziddo, The big one Galli, Ugglo högst upp, skåne till höger om mig, Bully sitter i skånes famn, baisarn längst till höger..
Drömde inatt att jag var bjuden hos Ugglo med nån polare, Ugglo fyllde tydligen år och hade bjudit dit några sugna brudar mycket gott, både att käka och dricka.....när precis allt kom igång dök hans sambo och föräldrar upp och var inte så glada på mig :S
what a fuck drömmer jag sådant?
vykort från fjärran...
Kul...
Om ni har svårt att se namnen så är det från vänster:
Ziddo, The big one Galli, Ugglo högst upp, skåne till höger om mig, Bully sitter i skånes famn, baisarn längst till höger..
Favvo i repris..
http://www.youtube.com/watch?v=zwakjoSs754&feature=related
Påminner om ett par pers från i lördags...
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|