chukabowa skrev:2461525hur känns det att min hoj hade 1 hk mer än din innan finjustering av förgasren. 51,99hk på bakan
men snälla, bromsade vi i samma bänk?
Hur känns det då att jag är snabbare än dig
chukabowa skrev:2461525hur känns det att min hoj hade 1 hk mer än din innan finjustering av förgasren. 51,99hk på bakan
haha.. lite kinkig blev duMr R skrev:2464091men snälla, bromsade vi i samma bänk?
Hur känns det då att jag är snabbare än dig
min hade 56,6 på driven. vridet kom jag inte ihåg orkar inte leta upp lappen.chukabowa skrev:2461525hur känns det att min hoj hade 1 hk mer än din innan finjustering av förgasren. 51,99hk på bakan
chukabowa skrev:2464018apapapap!! du har ju portat din... du sa ju att det var det bästa o göra. klart du har mer (flod)hästar i din hoj då.
Jonasson skrev:2457629Håller på å jagar lite bilder på "tillfixade" 525or med motardkit.. Har ni några så posta gärna här
Jag har lätt mest pulver i minJonasson skrev:2465470VA i h... Starta en ny tråd om vem som har störst?! Har ni inga bilder på 525or eller snackar om vad som är moddat på dom så snälla skriv inget i denna tråd.. Respektera topicen?
Fin! (Ot men vad är service intervallerna på dom? Ställa ventiler var 15:e timme eller så men mer?)b-man skrev:2459166De ser ju likadana ut.....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|