hbg_speedster skrev:byte ? har en yamaha dt125r 01 gått 330 mil, köpte den för 31, intresserad?
jacob skrev:Hehe nej tack. För det första så är anledningen till att jag ska sälja den att jag ska köpa bil och för det andra så är min värd mer än din
Men tack ändå.
hbg_speedster skrev:oki... men tänk om ja bara j*vlades med daj, vill inte ha en cagiva, sikket skit, älskar min Yamaha så d så!
2003 års modell av miton är ju för det första bara svår att få tag på.....finns ingen som importerar nya till sverige nuförtiden....Nitrous skrev:Vad kostar en Mito ny idag?
Jag hade en Mito -92 när jag körde 125:a och den var racepreppad och med Lucky Strike stripning.
Den hade gått några tävlingar på bana innan jag köpte den från ett tävlingsteam och då -92 var den värsta killern mot Suzuki RG mfl.
Den gjorde drygt 200 knyck och hade ett jäkla sug jämnfört med andra 125-or.
Hur står den sig idag mot övriga 125-or ?
Då kostade den mig 33.000:- om jag inte minns fel.
/Nitrous
hbg_speedster skrev:okej .. mito e rätt feta.... men jag vill juh ha en sån.... men får ente tag i en till ett bra pris ... riktigt jobbit..... har juh äntligen fått tag i min lilla dt nu .... de e juhj lika pigg som en halt sköldpadda..... ... måste juh bara få fart på den ... nån som har en cylinder o sälj kanske ?....
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari