KawaF3771
Ny medlem
Darre skrev:I Sverige?
Finland...
Darre skrev:I Sverige?
kajlyl skrev:och jag som trodde att alla finnar hade gammla skabb-hojjar!! Oj så fel jag hade
Den hojjen är Vacker rätt igenom!!!
McFille skrev:Jomena han har inte ens ordentliga mc-stövlar!
Vet han inte att underbensskador är de vanligaste skadorna på oss MC-förare...det gör ont att gå 130 kg över foten...
edit. Snygg hoj förresten.....för att vara en 125:a...
KawaF3771 skrev:Btw. är hojen strypt?
Mikael Cagiva skrev:Jo, jag är inte direkt rädd för polisen direkt, men försäkringsbolaget..........
Bär det omkull och försäkringsteknikerna är där och kollar med sina vita handskar och ser att avgsröret är modifierat avsäger ju sig försäkringsbolaget ansvaret direkt, i värsta fall hamnar man att betala allt själv ............
KawaF3771 skrev:Ok då borde det inte vara såå omöjligt att hänga med dig
Ja?Mikael Cagiva skrev:Jau...........oj, imorrn e de lörda........
Mikael Cagiva skrev:Jo, jag är inte direkt rädd för polisen direkt, men försäkringsbolaget..........
Bär det omkull och försäkringsteknikerna är där och kollar med sina vita handskar och ser att avgsröret är modifierat avsäger ju sig försäkringsbolaget ansvaret direkt, i värsta fall hamnar man att betala allt själv ............
jacob skrev:Säger bara en sak, du vet inte vad du missar
Urpluggad är den tio ggr roligare att köra
Mikael Cagiva skrev:Nå, det är ändå ganska kul att bara ha en, men när när kompisarnas trimmade hårfönar axar bättre än min på lägre hastigheter så är det nog så det börjar klia i trimmarhänderna..
KawaF3771 skrev:Lite OT: Jag axar ju om en Ostrypt SR50 Ditech med min PV
Mikael Cagiva skrev:Vad har du, 8o` på den eller?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari