Bilder på Cagiva Mito (svart)

Shorty

tåskrap någon??
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VFR750 - 86
se det positivt pojkar, utan puckar på knäna kan man ju lägga ner längre!!

hälsningar en offradåkare... :hej

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
McFille skrev:
Jomena han har inte ens ordentliga mc-stövlar! :skrämd
Vet han inte att underbensskador är de vanligaste skadorna på oss MC-förare...det gör ont att gå 130 kg över foten... :fakta

edit. Snygg hoj förresten.....för att vara en 125:a... :p

Jo. jag hörde samma på bilskolan, kan vara en ide att satsa på något bättre i skoväg..........

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
KawaF3771 skrev:
Btw. är hojen strypt?

Jo, jag är inte direkt rädd för polisen direkt, men försäkringsbolaget..........
Bär det omkull och försäkringsteknikerna är där och kollar med sina vita handskar och ser att avgsröret är modifierat avsäger ju sig försäkringsbolaget ansvaret direkt, i värsta fall hamnar man att betala allt själv :( ............

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
Mikael Cagiva skrev:
Jo, jag är inte direkt rädd för polisen direkt, men försäkringsbolaget..........
Bär det omkull och försäkringsteknikerna är där och kollar med sina vita handskar och ser att avgsröret är modifierat avsäger ju sig försäkringsbolaget ansvaret direkt, i värsta fall hamnar man att betala allt själv :( ............

Ok då borde det inte vara såå omöjligt att hänga med dig :)

jacob

Jaha
Gick med
8 Apr 2003
Hoj
Ingen just nu, hade en Mito men den är såld
Mikael Cagiva skrev:

Säger bara en sak, du vet inte vad du missar :)

Urpluggad är den tio ggr roligare att köra :fakta :crash

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Mikael Cagiva skrev:

Att du inte köpte en billigare hoj om du ändå ska kära strypt :rolleyes: Men jag förstår dig.....inte kul om försäkringsbolaget avsäger sig ansvaret. Men ändå en Mito strypt....aja :rodnar

Olle_TZR

Mumma
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
NV 128cc -1950
Mikael Cagiva skrev:

läss dina försäkrings papper !
på mina står det att min e 22kw (för jag mig att det stog) !
eftersom dom inte vet vad du gör hemma i garaget så har dom satt alla 125er till nått vist kw !
dom bryr sig inte om du drar pluggarna eller inte !

/Micke

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
jacob skrev:
Säger bara en sak, du vet inte vad du missar :)

Urpluggad är den tio ggr roligare att köra :fakta :crash

Nå, det är ändå ganska kul att bara ha en, men när när kompisarnas trimmade hårfönar axar bättre än min på lägre hastigheter så är det nog så det börjar klia i trimmarhänderna..

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
Mikael Cagiva skrev:
Nå, det är ändå ganska kul att bara ha en, men när när kompisarnas trimmade hårfönar axar bättre än min på lägre hastigheter så är det nog så det börjar klia i trimmarhänderna..

Lite OT: Jag axar ju om en Ostrypt SR50 Ditech med min PV :crash

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
Mikael Cagiva skrev:
Vad har du, 8o` på den eller?

50cc läppä (Power+), Powerfilter, större munstycke i förgasare, 17/35 Drev... (Top Speed 80km/h) :squid

(både enligt PV mätaren och Honda NSR -98)

Aprilian är gameboy-ostrypt + ostrypt i variatorn då min mätare visar 70 visar hans 85 :)

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping