AndreasNo
Bannad
Ge mig bild o säg vart den e tagen nu istället
Ge mig bild o säg vart den e tagen nu istället
du får sätta dig på span, Rudbecksgatan/Trädgårdsgatan, går ju inte förbi så många där på en dag
gick ett rykte när jag var yngre om att dom stora grabbarna med bilar lockade in småtjejer i baksätet med hjälp av hallonbåtar!!3069496Fick idag reda på utav bygg-gubbarna häromkring där jag bor att det snart flyttar in en mäklarfarsa med sina 2 enligt byggkillarna fräscha döttrar i 4:an bredvid mig!! Yiiihooooo.
Får hoppas att farsan jobbar över mycket så att man kan lura över döttrarna till mitt place, hoppas dom är unga för ingen annan brewd lär ju bli sugen när dom ser mitt ledljus bakom tv:n.
Undrar hur man ska lura över dom? Kanske lägga ett spår av monopolsedlar i en linje in i mitt harem? Eller kanske såna där ringar man får i vridautomater?
Får lura på detta. Tips emottages!
gick ett rykte när jag var yngre om att dom stora grabbarna med bilar lockade in småtjejer i baksätet med hjälp av hallonbåtar!!
Fick idag reda på utav bygg-gubbarna häromkring där jag bor att det snart flyttar in en mäklarfarsa med sina 2 enligt byggkillarna fräscha döttrar i 4:an bredvid mig!! Yiiihooooo.
Får hoppas att farsan jobbar över mycket så att man kan lura över döttrarna till mitt place, hoppas dom är unga för ingen annan brewd lär ju bli sugen när dom ser mitt ledljus bakom tv:n.
Undrar hur man ska lura över dom? Kanske lägga ett spår av monopolsedlar i en linje in i mitt harem? Eller kanske såna där ringar man får i vridautomater?
Ungefär så det funkar på Mardi Gras iaf...3070154Har även hört att frågar man:
"Visa ****** så får du popcorn" så kommer dom, stämmer detta
Har de flyttat in då?
Fick idag reda på utav bygg-gubbarna häromkring där jag bor att det snart flyttar in en mäklarfarsa med sina 2 enligt byggkillarna fräscha döttrar i 4:an bredvid mig!! Yiiihooooo.
Eller så bara vara den slymigaste bikern i kvarteret. Passar som handen i handsken när de ska revoltera mot sin konservative far.Om de däremot är fisförnäma snorbollar så locka me lite bethoven å that shit. Du får dig nog ett skjut till slut ska du se
Eller så bara vara den slymigaste bikern i kvarteret. Passar som handen i handsken när de ska revoltera mot sin konservative far.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|