Bilder på era husdjur

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Lyfter tråden med mitt lilla "återfall" in i smådjursägandet, helt spontant och impulsstyrt. (som vanligt):gnissla

Fick ett återfall och tog ner musakvariet från vinden, fixade lite ny inredning i akvariet, tillverkade eget bottenmaterial av björk-bark och placerade ut lite kraftiga "papprör". Åkte sedan bort till lokala djuraffären och inhandlade två tammöss, troligtvis(förhoppningsvis) honor:tuttar , till det fantastiska priset 79:- styck. Senast jag hade möss kostade dem 25:- styck. Ofantliga priser nuförtiden, med tanke på hur lätta dem är att avla på :ligga?

Dem verkar ha gjort sig hemmastadda nu.
Döpta till Jäger och Gin.:tummenupp :D

Dem har antagligen inte sett ett "hjul" i hela sitt korta liv så den första kvarten förstod dem inte riktigt att man skulle springa i "hjulet":tungan :yoparty

Bifogat

• möss.JPG
    möss.JPG
    162.3 KB · Visningar: 108

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
Yamaha XJ6
Lyfter tråden med mitt lilla "återfall" in i smådjursägandet, helt spontant och impulsstyrt. (som vanligt):gnissla

.....

jasså, utökning av familjen utan att säga till mig :gnissla Ska komma ihåg det om 10 år:tungan Hoppas att de inte luktar. Var har du dem?

Bifogar bild på familjens råtta, som inte kommer vara här när du kommer och hälsar på.

Bifogat

• Namnlös.jpg
    Namnlös.jpg
    49.7 KB · Visningar: 58

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Fick ett återfall och tog ner musakvariet från vinden, fixade lite ny inredning i akvariet, tillverkade eget bottenmaterial av björk-bark och placerade ut lite kraftiga "papprör". Åkte sedan bort till lokala djuraffären och inhandlade två tammöss, troligtvis(förhoppningsvis) honor:tuttar , till det fantastiska priset 79:- styck. Senast jag hade möss kostade dem 25:- styck. Ofantliga priser nuförtiden, med tanke på hur lätta dem är att avla på :ligga?

Dem verkar ha gjort sig hemmastadda nu.
Döpta till Jäger och Gin.:tummenupp :D

Dem har antagligen inte sett ett "hjul" i hela sitt korta liv så den första kvarten förstod dem inte riktigt att man skulle springa i "hjulet":tungan :yoparty
Ekliga skadedjur.
Funderar dock på ett hamsterhjul till jyckarna.

Tjöppte ny kamera.
Funkar:
p1010253_21086410.jpg

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
jasså, utökning av familjen utan att säga till mig :gnissla Ska komma ihåg det om 10 år:tungan Hoppas att de inte luktar. Var har du dem?

Bifogar bild på familjens råtta, som inte kommer vara här när du kommer och hälsar på.

Ja det blev lite spontant:gnissla Är det honor(vilket jag är ganska säker på) så luktar dem i princip ingenting, sen så kan det ju börja lukta om man inte gör rent buren tillräckligt ofta :näsblod :gnissla

Trevligt med hundar även i England!

Ekliga skadedjur.
Funderar dock på ett hamsterhjul till jyckarna.

Ähh, det är skillnad på "tammöss" och "husmöss". Det är alltid trevligt att hålla lite roliga gnagare under kontrollerade former:tummenupp

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Är det någon annan som en fjolla till hund? Min hund åmar sig mer än en pussycatdoll när han varit ute i regnet. Mattor, kläder, tapeter, soffan:näsblod allt blir hans offer i jakten på en torr päls..man kan ju inte använda vattensprutan för att stoppa detta :p då blir det väl värre?

Vår vovve (Svensk dansk gårdshund) vägrar gå ut i regn oavsett hur kissnödig han är, och en kasse glasflaskor kan skrämma livet ur honom.. Startar man dammsugaren springer han och gömmer sig. Kamphund :yoparty

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Bilden med glasögonen tillhör en vän :)

Luzze som nu är lite över ett halvår och har blivit betydligt mörkare än vad vi trodde har nu blivit idmärkt.:) likaså Hamilton

Bifogat

• fin2.jpg
    fin2.jpg
    136.6 KB · Visningar: 42
  • fin4.jpg
    fin4.jpg
    135.9 KB · Visningar: 132
  • fin.jpg
    fin.jpg
    165.1 KB · Visningar: 80
  • fin3.jpg
    fin3.jpg
    53.7 KB · Visningar: 63
Last edited:

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kan nu meddela att jag inte längre är ägare av 2 möss utan av ca 10:gnissla Och ändå var det två honor, jävla djuraffär som inte kan hålla isär könen:huvet

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC