Lyfter tråden med mitt lilla "återfall" in i smådjursägandet, helt spontant och impulsstyrt. (som vanligt)
.....
Ekliga skadedjur.Lyfter tråden med mitt lilla "återfall" in i smådjursägandet, helt spontant och impulsstyrt. (som vanligt)
Fick ett återfall och tog ner musakvariet från vinden, fixade lite ny inredning i akvariet, tillverkade eget bottenmaterial av björk-bark och placerade ut lite kraftiga "papprör". Åkte sedan bort till lokala djuraffären och inhandlade två tammöss, troligtvis(förhoppningsvis) honor , till det fantastiska priset 79:- styck. Senast jag hade möss kostade dem 25:- styck. Ofantliga priser nuförtiden, med tanke på hur lätta dem är att avla på :ligga?
Dem verkar ha gjort sig hemmastadda nu.
Döpta till Jäger och Gin.
Dem har antagligen inte sett ett "hjul" i hela sitt korta liv så den första kvarten förstod dem inte riktigt att man skulle springa i "hjulet"
jasså, utökning av familjen utan att säga till mig Ska komma ihåg det om 10 år Hoppas att de inte luktar. Var har du dem?
Bifogar bild på familjens råtta, som inte kommer vara här när du kommer och hälsar på.
Ekliga skadedjur.
Funderar dock på ett hamsterhjul till jyckarna.
Var har du dem?
Varför handlade du inte av Hamstershoppen här på forumet?.....Åkte sedan bort till lokala djuraffären och inhandlade två tammöss....
Varför handlade du inte av Hamstershoppen här på forumet?
OK, länk till Hamstershoppen: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=194762
OK, länk till Hamstershoppen: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=194762
Är det någon annan som en fjolla till hund? Min hund åmar sig mer än en pussycatdoll när han varit ute i regnet. Mattor, kläder, tapeter, soffan allt blir hans offer i jakten på en torr päls..man kan ju inte använda vattensprutan för att stoppa detta då blir det väl värre?
Göran!
Kan nu meddela att jag inte längre är ägare av 2 möss utan av ca 10 Och ändå var det två honor, jävla djuraffär som inte kan hålla isär könen
Bilder???
Vill inte störa dem med en blixt nu i detta läget. Dem är ju bara ett par timmar gamla.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|