DieselDoris
Gangster rap made me do it
[YOUTUBE-ID]pfQPEB_YUg0[/YOUTUBE-ID]
Åh, har trånat efter en sådan kisse hur länge som helst nu
[YOUTUBE-ID]pfQPEB_YUg0[/YOUTUBE-ID]
Monstertanterna
Nu sitter jag "ensam" och väntar på damen. men mer omhuldad än så här har jag nog aldrig varit...
Ingen kian vara gooooare än denne herre:
Ännu en gång, börjar nästan bli fånigt nu, säger jag: -"Brilliant!"
Ni som inte haft en sphynx nära...
Testa. Ingen kan ge mer av värme och mys än en sån.
Våra killar är inte djur, de är mina(våra) barn.
Om ni nånsin kan misstro mig, kolla våra filmer.
De verkar helmysiga. Är lite inne på raskatten bengal men man ska aldrig säga aldrig, måste se en irl först.
Försökte göra "suprised kitty" med luzifer men han låg helt orörlig och rörde inte en min...zlökitty typ
Haha!
Kom å se våra söner om du/ni ens funderar...
Bestäm dig efter det.
Då blir det "sådan husse sådan katt" då pathfinder är naken..nä rakad på hövet...
Var iväg och köpte en liten kisse i helgen. Hon blir 13v på Lördag. Så nu är tanten glad.
1. Jag är på väg till djursjukhuset Strömsholm med minstingen för efterkontroll då hon har blivit opererad för tarmcancer Än så länge ser prognosen bra ut men de kunde inte ge några garantier så vi är glada för varje dag hon är med oss.
2. Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!!!! Siameserna älskar fil så varje morgon sitter de tålmodigt bredvid mig och tjejen på en varsin stol och väntar på att få slicka rent tallrikarna
3. Filmdags. Av någon outgrundlig anledning så älskar siameserna även film, spelar ingen roll att volymen är så hög så blommorna kroknar. Mycket märkligt. Och ja, det var svinkallt inne, därav de fruktansvärt fula tofflorna jag stal av tjejen
4. Castafiore fryser lätt om öronen så hon lånade bebisens mössa...
1. Jag är på väg till djursjukhuset Strömsholm med minstingen för efterkontroll då hon har blivit opererad för tarmcancer Än så länge ser prognosen bra ut men de kunde inte ge några garantier så vi är glada för varje dag hon är med oss.
2. Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!!!! Siameserna älskar fil så varje morgon sitter de tålmodigt bredvid mig och tjejen på en varsin stol och väntar på att få slicka rent tallrikarna
3. Filmdags. Av någon outgrundlig anledning så älskar siameserna även film, spelar ingen roll att volymen är så hög så blommorna kroknar. Mycket märkligt. Och ja, det var svinkallt inne, därav de fruktansvärt fula tofflorna jag stal av tjejen
AppApp! av klädseln att döma på bild 3 ser det snarare ut som att du är på väg till eller ifrån en kattutställning..
Är nr1. Ok nu då? som vi vill veta...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |