Bilder på era husdjur

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Syfta du på dej själv eller?

Nej jag syftade på hundvalpar vars huvud är lika stort som resten av kroppen, jag tycker de ser lite mongo ut.
Eller får man inte ha en annan uppfattning än vad du har om vilka hundar som är fina?
Jävligt barnsligt inlägg, dock inte särskilt oväntat.

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Nej jag syftade på hundvalpar vars huvud är lika stort som resten av kroppen, jag tycker de ser lite mongo ut.
Eller får man inte ha en annan uppfattning än vad du har om vilka hundar som är fina?

Jävlar din mamma ser MONGO UT!!!
Lika barnsligt som ditt inlägg?
Eller var jag godkänd för dej?
Sen var det en fråga och inte ett påstånde, så varför ta illa upp,?

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll

Om jag jämför watsons valpar (vilka lär vara de du syftar på) och den valpen som enligt dig var fin ( det var den ) så ser det ut som att de har lika stora huvuden jämfört med kropparna. Antingen är den andra valpen mongo eller så är staffarna fina. Eller det kanske var andra valpar du syftade på.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Om jag jämför watsons valpar (vilka lär vara de du syftar på) och den valpen som enligt dig var fin ( det var den ) så ser det ut som att de har lika stora huvuden jämfört med kropparna. Antingen är den andra valpen mongo eller så är staffarna fina. Eller det kanske var andra valpar du syftade på.

Alla valpar o barn har huvuden som är oproportionerligt stora i förhållande till kroppen..det är en däggdjursgrej som jämnar ut sig när individen växer till sig! Valpen ovan är ju betydligt äldre än Carins valpar så det går inte att jämföra..sedan få alla ha sin åsikt..jävligt synd och omdömmeslöst att kalla dom mongo i en tråd där djur skall hyllas dock

Last edited by a moderator:

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Personligen skulle jag aldrig säga till nån att deras hund är ful, lika lite som jag skulle säga till nån att deras barn, bil eller fru är det. Troligen skulle inte skägget heller säga det, men på internet kan man visst skriva hur man vill.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Jävlar din mamma ser MONGO UT!!!
Lika barnsligt som ditt inlägg?
Eller var jag godkänd för dej?
Sen var det en fråga och inte ett påstånde, så varför ta illa upp,?

Ber om ursäkt för ordet "mongo" och rättar mig själv lite, jag tycker en del vaplar är "fula".
Vad stingsliga ni är ni kamphundsägare :)

Det tycker inte jag, jag ser en tydlig skillnad på de olika valparna.

..jävligt synd och omdömmeslöst att kalla dom mongo i en tråd där djur skall hyllas dock

Ja det var onödigt ordval, jag ber om ursäkt!

..sedan få alla ha sin åsikt..

Nej gumman, det är just det alla inte får.
Så fort någon har den minsta obekväm sypunkt på så kallade kamphundar så blir den personen bombarderad med allt från omogna inlägg till rena personangrepp från några av forumets kamphundsivrare.

Troligen skulle inte skägget heller säga det, men på internet kan man visst skriva hur man vill.

Om min åsikt blir mer värd eller om du mår bättre av det OK så kan jag säga det till dig IRL, vi lär väl synas ändå på Donken Svea om några månader :)

Last edited:

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Vad många cheyer med hundar. Jag har hört att var tionde kvinlig hundägare har blivit slickad av hunden "där nere". :gnissla

Last edited:

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
Här har vi mina 2 "Shetland sheepdogs"

den stora heter Valentino "Valle"

Plutten heter Ludde =)

Bifogat

• Ludde.jpg
    Ludde.jpg
    75.3 KB · Visningar: 62
  • Valle.jpg
    Valle.jpg
    66.9 KB · Visningar: 51

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Så, dax att lyfta fram tråden igen med några dagsfärska bilder på grisen. Fotade rörelsebilder idag men ljuset var skit så jag har fått vrida till färgerna en del.

Bifogat

• Vappisar 167aa.jpg
    Vappisar 167aa.jpg
    131.1 KB · Visningar: 53
  • Vappisar 178aaa.jpg
    Vappisar 178aaa.jpg
    129.5 KB · Visningar: 50
  • Vappisar 166a.jpg
    Vappisar 166a.jpg
    72.7 KB · Visningar: 42
  • Vappisar 149aa.jpg
    Vappisar 149aa.jpg
    79.3 KB · Visningar: 64

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Jag fick sällskap av våran lilla tös vid datorn idag ;)
Samma vovve hade en dum kotte i magen som blockerade tjocktarmen för ett par veckor sedan...kunde ha slutat illa.

Bifogat

• P1010006.jpg
    P1010006.jpg
    111.1 KB · Visningar: 51
  • kotten.jpg
    kotten.jpg
    94.4 KB · Visningar: 68

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Jag fick sällskap av våran lilla tös vid datorn idag ;)
Samma vovve hade en dum kotte i magen som blockerade tjocktarmen för ett par veckor sedan...kunde ha slutat illa.

Jösses:skrämd Jag som tycker att min hund är glupsk och inte tuggar, han hade nog iallafall bitit av kotten på hälften innan sväljning. Hur fick den där lilla i sig den där kotten?

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy