Jonny skrev:2683931Här är mina nästan alla mina djur![]()
![]()
Vad är det för skink? Berber, blåtunga eller mandarin? Lite svårt o se.
Jonny skrev:2683931Här är mina nästan alla mina djur![]()
![]()
Blåtunga. Har 2st faktiskt en Tiliqua Gigas och en Tiliqua Scincoides... //JonnyPsykbryt skrev:2684167Vad är det för skink? Berber, blåtunga eller mandarin? Lite svårt o se.
Åtgärdat! Hennes mega-botbox-läppar är osedvanligt pussvänliga.Nursey skrev:2683882Settan..din vovve är så sötge den en puss från mig
![]()
Hon hälsar och tackar att hon också själv tycker detGsxrAbuser skrev:2683935Settan: otroligt snygg boxer!
OLJEKYLD GSXR skrev:2684055Jag har sagt det förr men det tål att upprepas, hon är så GRYMT fin! Gizmo blir kär varje gång han ser bilderna![]()
~Settan~ skrev:2684370Åtgärdat! Hennes mega-botbox-läppar är osedvanligt pussvänliga.
Hon hälsar och tackar att hon också själv tycker detAlbin var väldans cool i sin tröja. Måste införskaffa en sådan till Alma också.
Alma blir lite generad och gurglar lite flörigt till Gizmo. Husses här påpekar dock att alla pojkvänner till Alma ska godkännas av honom, Gizmo ligger dock bra till hälsar han!![]()
Btw, på tal om husdjur. Idag ville jag döda. Nästan på allvar. Några små snörnosar som kastade bomb på (mig) och Alma. De fick veta vad jag tyckte om dem. Blir så argsint!!Vad är poängen liksom att försöka skrämma/skada djur?!
![]()
Han är så sööt!OLJEKYLD GSXR skrev:2683157Här är min lilla gris, han är 2,5 år och heter Gizmo.
Hon är snäll... och instängd..Nursey skrev:2683882Settan..din vovve är så sötge den en puss från mig
...TA BOOOORT :O:O..nä filåt..den är säkert snäll
jag är bara livrädd
![]()
Mr_Turbo skrev:
Abloy skrev:2684064Här kommer två bilder på Sigrid, lilla hjärtat.![]()
![]()
Rödhårig Irländsk Setter
Ja en äkta brunmaskad och en halväkta och Grådis e nått annat, hehe.Kia skrev:2685332Också Birma??
Milla skrev:2685334Ja en äkta brunmaskad och en halväkta och Grådis e nått annat, hehe.
Kia skrev:2685351Ställer du ut också..??
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |