NERO 12 månader
min kisse har vart borta i över 3 veckor nu men för en vecka sen va hon hem o kika lite sen drog hon igen
Katter är ena otrogna små kräk Din kisse blir säkert matad med burkmat hos nån snäll granne. Du kanske kan kolla runt lite?
har snacka med dom närmsta... men när hon knappt våga gå fram till mig hur ska de då gå med grannarna
vi behöver hon.. helst varje natt..
hade lite rått o musbesök.. känns bättre att kissen håller dom undan än råttfällorna
En till bild på min snygging...
har snacka med dom närmsta... men när hon knappt våga gå fram till mig hur ska de då gå med grannarna
vi behöver hon.. helst varje natt..
hade lite rått o musbesök.. känns bättre att kissen håller dom undan än råttfällorna
Har du kollat med de grannar du bodde vid förut?
Katter kan ha den roliga tendensen att gå hem till sitt gamla hem i ställe för de nya...
Hoppas kissen dyker upp snart
Det är tjejen du beskriver, va?den dök upp idag.. tjejen ringde mig på jobbet att hon fått tag på den..
hon e grymt kelig o pratar konstigt mest hela tiden.. kanske berättar om sina äventyr
hon äter bra iaf.. törs inte ge hon för mycket på en gång då hennes vikt är som en kattunge.. hon va väldigt liten förut men nu ser hon ut som en kattunge på väg o bli vuxen typ
Hallå..lite bilder på cavalieren pliiis
Här har vi freCkaste djuret i tråden!
Vad är det för sort, hon eller hugger hon ..eller han.
den dök upp idag.. tjejen ringde mig på jobbet att hon fått tag på den..
hon e grymt kelig o pratar konstigt mest hela tiden.. kanske berättar om sina äventyr
hon äter bra iaf.. törs inte ge hon för mycket på en gång då hennes vikt är som en kattunge.. hon va väldigt liten förut men nu ser hon ut som en kattunge på väg o bli vuxen typ
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|