Tror inte killar kan vara flata.??Vår Flat-tjej (till vänster) med sin kompis, Flat-kille.
Det är hennes ”fel” att jag kör mindre hoj då hon har högre prioritet ?.
Och nej, jag vill inte ha sidvagn ?
View attachment 487200
Det är knappast upp till dig att avgöra hur andra definierar sig!Tror inte killar kan vara flata.??
Nää nu är du taskig.
Tyvärr inte, det enda permanenta vattenhålet häromkring är nog ungefär lika lerigt som det hon hoppade i Men hon älskar att simma så varje gång vi är vid stränder eller större sjöar så är hon i och leker för fullt. Första gången vi var nere vid havet med henne skulle sambon, hennes far och hennes två ungar åka ut en tur med morfars motorbåt, jag och mormor stod kvar med Idun på land. Vet inte om Idun trodde att husse var med i båten eller något (hon är extremt hussekär) för när de kastade loss så slet hon sig, dök i och simmade ut på öppet vatten i ett försök att följa efter... Valp på knappt åtta månader som aldrig ens varit i vatten tidigare, husse smärre panik och på väg ner i plurret efter hunden men som tur var simmade hon snabbt tillbaka och tog sig upp på land då hon insåg att jag stod kvar där...Kung men har ni ingen sjö inom promenadavstånd?
Vår Leonberger Idun tyckte det var en bra idé att hoppa ner i en lerpöl... Husse inte lika road av att behöva brottas med 50kg Leo i en trång dusch...
View attachment 487289
På bilden är hon dessutom avtorkad för att bli av med det värsta så att vi skulle kunna leda in henne i badrummet utan att skita ner hela huset... Det var sju resor värre precis efter att hon kom upp ur pölen...
Nåja, när hon inte hittar på dylika bus så är hon rätt söt iallafall
View attachment 487291
Nä, men rent hus bland möss, sorkar, fåglar, ekorrar, kaninungar, vesslor(?), ödlor osv osv. ?Hehe trodde han gjort rent hus hos hönsen
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|