I VM har de kört i S1-klassen så man kan ju anta att de även har en större version pågång.Jösse skrev:2619497Står det inte 490 på vänsterkåpan bak ??
Edit:
450cc va det.
I VM har de kört i S1-klassen så man kan ju anta att de även har en större version pågång.Jösse skrev:2619497Står det inte 490 på vänsterkåpan bak ??
Edit:
450cc va det.
Så sant, det är moppar på bilden och dom ligger stilla...Busaberg skrev:2441311Eller snarare en pajasbild från Performance bikes moppetest.
Stiligt att bakflärpen matchar tjejjens dress.Supermoto skrev:2634137Små studiobilder
Supermoto skrev:2634137Små studiobilder
Tycker du om tjejjer!? Jag som hade hoppats på en mysig stund i SpanienLennartsson skrev:2634325Skönheten och odjuret...Fast passar ju mig å stefan perfekt... Jag tar tjejen han Husan... Tänder väl oss lika mycket ungifär...hehe
Olof Eriksson skrev:2634574Tycker du om tjejjer!? Jag som hade hoppats på en mysig stund i Spanien
Haha, tack för, ehm, komplimangen!Lennartsson skrev:2634834Heldre en snygg kille än en ful tjej så du ligger bra till i alla fall....hehe
TERMINATOR skrev:2617374två till på drömhojen, men ca 200 000 är lite mycket
Jag kan göra en sån till dig för en dyr pengrosena skrev:2635352Fy satan! Den där mekpallen skulle man inte tacka nej till i första taget!
PutteLiten skrev:2634351Det är billigare att underhålla Husan, så jag hade nog tagit den...
lazar skrev:2687847husan är knappast billigare i underhåll.serv,serv,serv,serv,raaaaaaas,serv,serv,serv,raaaaaaas.
Lägger upp dessa två på Percy Bratt Från Hallen i södertälje för ett tag sedan... Kassa fast ändå inte...
Flippar in ett par piratbilder som jag hittade i maillådan. Varför jag nu fick dem Meeen, jag gnäller icke
Vassego stilarn. Fler kommer det att bli...Tack för dom där fina bilderna!!!
det där e ingen standardram va? e d en 250 lr?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|