Swedie, varför kan jag inte lägga upp bilder från min padda?
Är det så man ska se ut för att "se ung ut, alltid ha problem med småbrudar, alla raggar på en" yada-yada.....??Deepåndercåver med en grönhårig kollega - fan ingen som vågade tafsa på hen
Det där är perfektion, ja. Kände du dig inte bi för ett ögonblick?Är det så man ska se ut för att "se ung ut, alltid ha problem med småbrudar, alla raggar på en" yada-yada.....??
Det där är perfektion, ja. Kände du dig inte bi för ett ögonblick?
Nu när du säger det så undrar jag inte om det så smått börja rycka lite i baguetten....Det där är perfektion, ja. Kände du dig inte bi för ett ögonblick?
Ingen ide dra nått om småbrudar o sån skit för dom är inte mitt felÄr det så man ska se ut för att "se ung ut, alltid ha problem med småbrudar, alla raggar på en" yada-yada.....??
Gott att se bild på dig. Bruden på gymet, var hon blind?Ingen ide dra nått om småbrudar o sån skit för dom är inte mitt fel
För nån månad sen var det krig på gymmet så jag fick gästträna på ett annat gym.
Jävla brud som gick i nian som gick crazy , punktmarkera vuxna brudar som ens var i närheten av mig o sen såg hon belåten ut o stack - hon fattade ju att bröllop är långt borta men tänkte hävda äganderätt
Stackarn som är far till henne
Vi har olika problem , ditt är att bulgariska långtradarchaffisar drar fingret i din rövskåra och vi andra måste undvika unga damer som visar oss för sina farsor som framtida manGott att se bild på dig. Bruden på gymet, var hon blind?
Alltså jag skulle väl inte nödvändigtvis kalla det för ett problem.Vi har olika problem , ditt är att bulgariska långtradarchaffisar drar fingret i din rövskåra...
- Ouuuch!Gott att se bild på dig. Bruden på gymet, var hon blind?
Uhm.Det är inte alltid lämpligt att lägga upp bilder av ens medlemmar på ett gemensamt forum, eftersom det kan leda till intrång i deras integritet. Om medlemmarna inte är bekväma med att lägga upp sina bilder på ett gemensamt forum bör man åtminstone ge dem möjligheten att lägga upp dem offentligt på en annan plattform som till exempel Facebook eller Instagram. Om en medlems personliga information ska delas, ska man alltid be om deras förtroende för att skydda deras integritet.
Uhm.
Tror du det är många som blivit pistolhotade för att lägga upp bilder på sig själva här?
AI bot.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |