Bilder på min GSX-R 1100 med nya kåpor och lite sånt!

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
K-Micke skrev:
OK då jag ger mig. Det blev ju riktigt bra det där. :tummenupp
Hehe! :) Men jag kan inte garantera att de inte slocknar sen.. :rolleyes: Tacktack!
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Hightuned skrev:
Instämmer, en racehoj ska se ut som en kåt honkatt med rumpan i luften!
Jojomän, den pekade lite neråt i början, men det blev ganska bra till slut tycker jag!
 

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
lahi skrev:
Tjena! Ja, jag såg bilderna på din tomma ram, och de postade du för två veckor sedan.. du börjar inte få panik nu? :gnissla

Lite panik har man. Det har iof hänt en del men det är fan så mycket kvar...
 

Bifogat

  • gixxer10.jpg
    gixxer10.jpg
    139 KB · Visningar: 224

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Tysken skrev:
Lite panik har man. Det har iof hänt en del men det är fan så mycket kvar...
Jo, men du har ju kommit en bra bit ändå. Du verkar ligga i så du ska nog hinna! :tummenupp Men allt man ska göra tar iofs tre gånger så lång tid som man tror...


Fransson skrev:
Dä ä lugnt vi hinner (eller) :tummenupp
Hehe :) Mmmm... du har ju lite kvar.. men det tar väl inte mer än några veckor.. för två veckor sedan var ju Tysken där du är nu och han är ju "snart" klar! Lycka till! :tummenupp
 

Fransson

Medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
LIDKÖPING
Hoj
Triumph Thruxton -07
lahi skrev:
Jo, men du har ju kommit en bra bit ändå. Du verkar ligga i så du ska nog hinna! :tummenupp Men allt man ska göra tar iofs tre gånger så lång tid som man tror...



Hehe :) Mmmm... du har ju lite kvar.. men det tar väl inte mer än några veckor.. för två veckor sedan var ju Tysken där du är nu och han är ju "snart" klar! Lycka till! :tummenupp


Finge man bara det man beställer till hojen inom rimlig tid, väntar tex. fortfarande på skruvar från Pro-Bolt beställt 22/2!
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Fransson skrev:
Finge man bara det man beställer till hojen inom rimlig tid, väntar tex. fortfarande på skruvar från Pro-Bolt beställt 22/2!
Ahaaa... är de så sega där? Beställde du från england eller? Går kanske inte att köpa någon annanstans... jag vet inte.. jaja. Funderade själv ett tag på att beställa skruvar därifrån men det ska jag kanske inte göra då.. :(
 

Fransson

Medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
LIDKÖPING
Hoj
Triumph Thruxton -07
lahi skrev:
Ahaaa... är de så sega där? Beställde du från england eller? Går kanske inte att köpa någon annanstans... jag vet inte.. jaja. Funderade själv ett tag på att beställa skruvar därifrån men det ska jag kanske inte göra då.. :(

Fick skruvarna nu, det drog ut på tiden eftersom dom ej hadde de jag skulle ha på lager. Men jag fick ett litet paket extra som plåster på såret så dom är nog ok. :tummenupp
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Fransson skrev:
Fick skruvarna nu, det drog ut på tiden eftersom dom ej hadde de jag skulle ha på lager. Men jag fick ett litet paket extra som plåster på såret så dom är nog ok. :tummenupp
:tummenupp Okajj! Då verkar de ju vara vettiga! Blir kanske skruvar därifrån ändå.. :)
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Turbo!

Jajjemän, nu ska det bli lite mer fart i grejorna! :yoparty
 

Bifogat

  • IMG_0007_1.JPG
    IMG_0007_1.JPG
    75.1 KB · Visningar: 130

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Fixx skrev:

Tror jag inte, han har skrivit likadant i två andra trådar.

Stuntrider92: Är du intresserad av att köpa en CRF 50, så kolla på blocket eller på annonser här på sporthoj. Helt onödigt att fråga sådant i trådar som inte alls har med det att göra!

EDIT: Eller så bannar man :tungan
 
Last edited:

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
skoteridioten skrev:
Ballt! :tungan Håll oss uppdaterade om bygget :)
Jajjemän! Bilder och info kommer efterhand som bygget fortskrider :tummenupp
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top