Bilder på min mektjej ;)...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hoppas inte jag trampar nån på tårna nu. Men hon va ju inte det minsta snygg...

Hojen va ju 1000 gånger snyggare...

But that's....öööhhhhhhh..... just my opinion...

:hej

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Zeb_Macahan skrev:
Jag kan, kan hon?
Japp, förutfattade meningar, just därför att hon ser inte ut som en sån tjej...och dessutom ser lost ut på meckfronten. Jag brukar inte mecka i bikini iaf. Kul om hon kan.

/Emmi

Man kan ju inte se om hon har smuts under naglarna när de är lackade heller :kocko :tungan

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Klart man kan mecka med långa naglar, bra för man kommer åt överallt. Kul om tjejen kan mecka iaf, för snygg är hon.

//Emmi

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
app app app
Olja o.dyl är inte bra att få på huden.
Ge henne ett bar rediga Fristads med knäskydd och ett par handskar iaf :D
(fast det hade inte varit lika coolt att lägga ut på sporthoj.com gissar jag?) :D

420

Vaddå knäskrap?
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HP2
tycon1 skrev:
Mecka med dom naglarna? säger väll sig själv...kläderna (vilka kläder?) är en annan femma..

Vaddå, dom naglarna? Hon har ju inga långa naglar :fatta!
Tycker alla moralkärringar (killar inräknat) kan låta bli att göra en massa dumma inlägg.
Låt tjejen vara. Hon är ju både söt och sexig. :tummenupp
Tänk istället på alla som inte borde ta av sig kläderna men gör det iaf. :zpy

McGee

bikelover
Gick med
1 Apr 2004
Hoj
gsx750 -82, 690enduro -13, RC8R -13
Kanske är det flickvännerna som tvingar snubbarna att skriva dumma saker om henne :kocko ... för vilken normalt funtad kille uppskattar inte lite :tuttar

ja säger bara :Bugar :tuttar

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Hahahaha :rofl

Mr. rockster, du får verkligen fart på både gubbar o töser härinne.

vad spelar det för roll om hon kan mecka? Alla dessa förutfattade meningar jämt. Hon kanske är skittrevlig o hur fin som helst. Jag kan inte mecka, men jag är snäll iallafall :rolleyes:

von reisen

Snacka går ju...
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR -03
För att straffa er som inte uppskattade den fina tjejen framför hojen tänkte jag skicka in en bild på mig själv (1,70 83kg) när jag iförd kalsonger (med y-front) byter olja på Husan. Fast då får man väl höra att man söker bekräftelse... :hoppa

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Zeb_Macahan skrev:
Jag kan, kan hon?
Japp, förutfattade meningar, just därför att hon ser inte ut som en sån tjej...och dessutom ser lost ut på meckfronten.

/Emmi

Hur ser man på dig att du är en fena på ventiljustering då? Jag begriper liksom inte alls hur man kan se det på någon :va

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Oj vilket rabalder det blev!

Vad jag menade var iaf att det e skoj när tjejer kan meka, fotomodell eller inte! :yoparty
Tror inte man kan "se" på nån om dom kan meka eller inte och det är väl samma sak med killar??
(dom förutfattade meningar folk har, kanske ligger i att inte många tjejmekaniker e fotomodeller?;-) Betyder ju dock inte att dom inte finns! )

ypvs

It's over...
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Husa FS650 Racer, Rullstol i Titan
Wheeliegirl skrev:
Tror inte man kan "se" på nån om dom kan meka eller inte och det är väl samma sak med killar??

Det tror jag att man kan. :tummenupp
Inte kan man så säkert se vilka som KAN meka men man kan most definitely se vilka som INTE kan. Kalla det fördom om ni vill men jag garanterar att jag träffar rätt i 9 fall av 10 enbart på utseende.
Förutsatt att personen ser ut och är klädd som han/hon gör/är till vardags i vanliga fall...
Jag är beredd att slå vad om att bruden inte kan meka tex, visst skruva dit nåt som jag pekat på men inte plocka av ett bakhjul själv och sen sätta dit det igen, har jag fel?

Inte 100 procentigt men fan så nära kommer jag att komma och nåt fruktansvärt mycket närmare än vad nån hade kommit genom att bara gissa utan att se personerna först. Anta mitt vad och jag ger dig 10 mot 1 om du vinner. Säg 100 slumpvis utvalda personer av vilka 10 kan meka. Ge mig ett vardags kort på var och en och så chansar du rakt upp och ner. Jag ger er fan 100 mot 1...

Daniel
www.supermotard-racing.com

Nyheter
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...