fax skrev:964680Lägg upp bilder på minisar här tycker jag är ju många som är på gång att köpa minimoto nu verkar det som så det kan väl vara kul att se lite bilder eller ?
Gå in på någon sida hos en återförsäljare och titta på vad dom har för reservdelar så får du nog svaret.scud skrev:968331vad är det som går sönder? och vad kostar det att köpa nya (bättre?) delar?
ken_robin skrev:2434247tjenna tänkte om du kunde hjälpa mig har en mini moto som kallas super dirt står det cross med lansvägs däck... den e lite konstig fick den i för går... o den är skit jobbit att få i gångfår dra som fasiken för att få i gång den o ibland så får ja skruva bort stiftet på den o torka av det sen kommer det droppar med olja från avgasröret lite bak asså o det e inte hål i det heller...sen ibland när man kör fult o den varvar som fan o man håller fult... så blir det som man trycker på dödar knappen typ men om ja då släpper gasen så e den igång igen o då kan ja gasa fullt en liten stund till... har du nån aning om vad det kan vara???
men hur mycket ska man köra med en sån för att den ska bli inkörd????
o jag väger mycket så den kanske får jobba som fan vad vet jag??? har du nåra tips tillmig. m.v.h. robin
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|