jb skrev:Vintermotarden. Jag är även med på några bilder ovan.
Yoo hoooo, loverboy!!!
jb skrev:Vintermotarden. Jag är även med på några bilder ovan.
Topdog skrev:Det har jag redan tänkt på... kolla noga så ser du att jag har blå handskar...
hp skrev:Jag får väl lägga in en bild jag med... Kanske kommer bilder på hojen när vädret blivit bättre...
Tjohooo, då hade jag rätt alltså420 skrev:I den vanliga dödliga världen så heter jag Stefan och på fotot så står jag bakom Freddie med Aussiehatt på huvet
Weeeeeeeeeeeeeeeeeee. Jag vet vems röven på bilden är........jb skrev:Vintermotarden. Jag är även med på några bilder ovan.
Fast den som flög längst och slog sig mest var ju phastasphuck som försökte köra över jb's gamla 625a (640?) och voltade 324 ggr på vägen ner för slänten (stupet) som var där.HW skrev:Rökmolnet = JB....nedanför kanten altsså!!!
Supermoto skrev:Fast den som flög längst och slog sig mest var ju phastasphuck som försökte köra över jb's gamla 625a (640?) och voltade 324 ggr på vägen ner för slänten (stupet) som var där.
devetdu skrev:Den med alla människor runt husan är hela styrkan från 04-06-2003 (ålandsresa)
Ni får gärna skriva vilka alla är, för jag är värdelös på att komma ihåg namn
Inte hela dagenHW skrev:Puttrade inte du runt och filmade med hjälmkamera hela dagen? Den filmen har jag inte sett..
Det blev bra förvirrat i tidtagningsbåset första gången i alla fall... vafan!!! Det är en hoj på banan som inte hör till heatet!!! och han mesar runt som en riktig fjolla!!! :kocko ......men vad har han på ryggen egentligen? En bögslunga??
Arrangören tyckte tydligen inte det var nödvändigt att meddela oss att dom släppte ut en hoj till på banan...
/HW
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |