OliverKmark
Rostfri
De kom ej med på bild typ
Men de kommer!
När ja e bättre förare!
Nybörjare
Gött! Börja måste man nånstans
De kom ej med på bild typ
Men de kommer!
När ja e bättre förare!
Nybörjare
Vart är knäskrapen?
Ut å campa i fjällen!
Ut å campa i fjällen!
Det går för sakta för att lägga sig ner
Min Busqvarna
Ser så sjukt hög fram på nått sätt
Säg gärna vad som kan göra pån
Riktigt snygg
Tackar tackar
Rolig hoj, men inte när man har problem med den som man har nu
Riktigt frän!!
ajfan vad har du för problem då?
Ser fram emot när du har kortet så vi kan puttra tillsammans
Min Busqvarna
Ser så sjukt hög fram på nått sätt
Säg gärna vad som kan göra pån
Vetefan vad det kan vara. Kan inte varva fullt på 5an och 6an. Den liksom går ner i varv. Vet inte hur jag ska förklara
Byte till 14 drev fram (var 13 innan) toppar fortförande bara 120 som det var med det andra drevet. Har för mig den ska toppa 130-140 som dom andra husqvarnorna gör.
Det kan inte vara så att det finns nån strypning t.ex i förgasaren?
No no, skulle inte tro att du kan nå 140 med den där. Är det stor skillnad på 5:an och 6:an? Om inte, så är 120-130 en alldeles lagom toppfart (min originaldrevad toppar nämnligen det)
Är du absolut säker på att den inte varvar fullt? Låter helskumt, med sådan drevning ska du väll ändå kunna varva ut 5:an. Jag kan nå varvstoppet på 6:an med min, och det är ju med en snarlik drevning.
Det tog ett tag för mig att 'lära känna' 5:an och 6:an, trodde först att de inte gick att lägga i! Tyckte att de betedde sig konstigt och inte alls funkade som jag tyckte de skulle göra. Testa att ge full gas från 3:an och varva ut växleln, hoppa vidare till nästa och varva ut den. Om du då inte når toppen på 5:an så är det något skumt ja
Ett litet tips för att få den till att se mindre hög ut i fören kan du montera polisport-lampan längre ner, så att den snuddar stänkskärmen. Om jag inte tänker fel så är den väll monterad med gummistroppar, och då kan du dra ner den.
Tror inte att det gör så mycket om hastighetsmätaren tittar fram ovanför, men i värsta fall kan du ju bara dra upp lampan igen
Snygg!
Bort med backspeglar och kedjeskyddet
Word, jag slängde av kedjeskydd och backspeglar på min Husky och den blev gaaaalet snygg!
Backspeglarna ska bort när jag tagit korten. Kedjeskyddet tänker jag inte ta bort , ser fult ut som fan då + att det är inte skönt om kedjan smäller
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|