Likadan hoj fast med olika uppsättningar av hjul för olika ändamål..KTM lc4 640 2001.
Skall se om det är kul att köra hoj igen såhär 25 år senare.
View attachment 479553
Man vet aldrig hur djupa surhål är när man inte varit å dykt i dom..Kul med den där Ubåtsvarianten. Den har jag inte sett förut. ?
De va lite jobb å huvudbry..Hur i hela världen för man upp hojen efter en sådan dykning? Imponerande.
Sedan kör du alltså med slicks ibland. Grymt fäste jämfört med gatdäck?
Hur har hojen varit hållbarhetsmässigt? Har hört både skräckhistorier och att de kan vara evighetsmaskiner.
5kW?En lättkörd och snäll Husa 650, sista årsmodellen. Bara 5 Kw enligt regbeviset så den går väldigt lugnt . Akra för bra ljud och motorn har gått 3h sedan renovering.
View attachment 482356
Sedan står det en banmotard i garaget som skall testas på lite olika banor i sommar. Husan har jag för soliga dagar hemikring.
Alla Husa är reggade löjligt lågt, det var ett enkelt sätt att klara bullerkrav och får ner försäkringen. Strypplattan till luftburken har ett insugshål som man kanske får igenom en knappnål. Minns jag rätt kom dessa delar i en påse bredvid redan frågan fabrik och har nog aldrig monterats på någon hoj.5kW?
Hur lyckades du med det?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |