FUBAR skrev:Vad hände?
han bromsa omkull sen träffa hojen en vägg... killen gick därifrån...
FUBAR skrev:Vad hände?
ne.. man kan nog skämmas för vissa saker, men detta kanske kan få vissa att tänka innan... eller så kan det bara vara kul att titta på.. vad vet jag... men det fanns ingen liknande tråd innan.. å nu finns det lite bilder att se om man har lite tid överBikerbitch skrev:råder en ganska lätt stämning trots bilder på mer eller mindre totalförstöra motorcyklar. är det lite ballt att säga att man har vurpat eller?
beror ju på vurpan såklart. La en hoj i 90 en gång och vi ställde oss upp direkt efteråt och undrade vad sjutton det var som hände. Lite Rambo över det.Bikerbitch skrev:råder en ganska lätt stämning trots bilder på mer eller mindre totalförstöra motorcyklar. är det lite ballt att säga att man har vurpat eller?
porec skrev:ne.. man kan nog skämmas för vissa saker, men detta kanske kan få vissa att tänka innan... eller så kan det bara vara kul att titta på.. vad vet jag... men det fanns ingen liknande tråd innan.. å nu finns det lite bilder att se om man har lite tid över
du har ingen bild du vågar bidra med från bana kanske, eller har du haft turen å lyckats hålla dig på alla 2..
MostWanted skrev:är det coolt att skryta om att man troligtvis kommer hålla sig på hjulen? du kommer halka av du med, lita på det.
MostWanted skrev:är det coolt att skryta om att man troligtvis kommer hålla sig på hjulen? du kommer halka av du med, lita på det.
Det gör ont att krasha.Bikerbitch skrev:råder en ganska lätt stämning trots bilder på mer eller mindre totalförstöra motorcyklar. är det lite ballt att säga att man har vurpat eller?
Bikerbitch skrev:råder en ganska lätt stämning trots bilder på mer eller mindre totalförstöra motorcyklar. är det lite ballt att säga att man har vurpat eller?
TukTuk skrev:Ballt? Sitter ju här tårrögd när jag ser alla fiiina maskiner förstörda!
Skulle vara kul med en poll om hur många som (nästan) grät en skvätt över sin pärla...
Bikerbitch skrev:Får bara känslan att det verkar lite coolt att tala om att man har vurpat etc.
Hoppas ju verkligen att det inte är så.
Ja, jag har hållt mig på två hjul hela säsongen. Peppar peppar.
det var inte mycket kvar.. men det blev en snygg low-riderpeter the great skrev:fingrar å tår räcker inte till för att räkna mina eleganta klotningar men den här är mest nöjd med
Yoshi_gixxeRR skrev:Det gör ont att krasha.
Det är väl inte så ballt att göra sig illa
Kanske en bra tråd att se att man inte e ensam för att ha råkat illa ut.
Dessutom se att andra har klarat sig bättre/sämre under liknade situationer, vilket i sig kan ge en själv/andra erfarenheter som kan vara nyttiga för att undvika att man hamnar i en ny olycka.
.../Yoshi
Bikerbitch skrev:Ja, jag har hållt mig på två hjul hela säsongen. Peppar peppar.
snyggaste choppern hittils..peter the great skrev:fingrar å tår räcker inte till för att räkna mina eleganta klotningar men den här är mest nöjd med
Hitecfrollo skrev:Fan det där är inget man ville påminnas om Det har gått ett tag nu är ju borta iallafall tur man har en egen
ifall det skulle va dags snart igen, man vet aldrig
Du föresten DU har väl en ganska bra aktuell bild åxå.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|