H4 skrev:2641048Det här är i min smak helt klart!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
H4 skrev:2641093Hittade lite information om den här hojen. Den är borrad till 793 cc. Högkompskolvar, portad och planad topp + en hel del mer.
Bänkad till 155 bakhjulshästar och varvar ända upp till 14 200 rpm. Den här hojen har det spenderats en hel del pengar på
Mer info @ http://www.bikepics.com/members/zx8r/99zx7r/
"This bike has more power than the new ZX10R".
granath_ skrev:2641069visst om man har lite konstig sexuell lägging kan man jue låta diodljuset ligga sådär långt ut oxå + att jag hatar dekaler.. annars![]()
Lam-Kaka skrev:2641128Naa mer hk än zx10r kan jag inte påstå...
Jonny trajja skrev:2641194mmm den gillar jag medhar lite funderingar på att fixa mina fälgar lika dant, men så e man lite slö av naturen
det ska visst va ett satans jobb med poleringen tydligen sitter orgenal färgen som berget!
men de finns kankse nån frivillig som vill göra ett bra jobb? känner nån till någon firma eller privat person som vill tjäna en hacka..... hör gärna av er till mej
![]()
BridgeMill skrev:2641382Kostar inte så mycket att låta en firma fixa fälgarna. Fälgfixarna i Helsingborg tar 2200 kulor...
H4 skrev:2641523Högglanspolering? Någon som har lite åsikter om deras jobb? Blir det något bra?
Vad sägs om att kolla på din hoj?Ado skrev:2641408Vet någon om det är stålomspunnet standard på dem eller e de nått man måste skasffa sig i efterhand.
Vill nämligen styla till min lite (köpa gröna bromsslangar) men känns lite onödigt om de redan e stålomspunnet på han.
Annars har man lite pillrijobb under vintern som man kan hålla på me (även om de bara tar 30 min att fixa skiten).
//Ado
Oddjob skrev:2641538Vad sägs om att kolla på din hoj?
Jag har stålomspunnet fram och bara gummi bak,
men jag har ingen aning om det är en gammal ägare som gjort det
eller om det är original.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |