KetogaN
Don´t do drugs.. MMkay ?
t-quick skrev:2114925underbar glugg, funkar även fint i studio =)
Vi vet men det är är sporthoj och "endast mc delen"
t-quick skrev:2114925underbar glugg, funkar även fint i studio =)
opps just d, ska inte göra om det..KetogaN skrev:2115411Vi vet men det är är sporthoj och "endast mc delen"
MikkE skrev:2116538Undrar en sak bara. Kul att veta lite vad andra har för inställningar.
KetogaN, vad för bländare använder du tex?
Kan bara hålla med, grymma bilder och de blir bara bättre och bättre KarlMikkE skrev:2112381Snyggt KetogaN!
Alla bilder med 70-200 IS?
Jepp, IS = Image Stabilizer.sandstream skrev:2116567Kan bara hålla med, grymma bilder och de blir bara bättre och bättre Karl
IS, är det med någon typ av automatisk stabilisering?
Jepp. Som jag brukar fota då. Skulle vara kul att prova en glugg med IS.KetogaN skrev:2116553Den inbyggda nä skämt o sido..
Det beror på, dom bilder som jag "fryst" har jag haft 2,8 i bländare.
Och dom som man sveper/panorerar på sätter jag tiden på slutaren istället och låter kameran sköta bländaren, lite beroende på hur duktig man känner sig den dagen ligger jag runt 125-250dels sekund.
Ju längre slutartid desto högre bländarvärde kommer kameran använda, detta i sig är inget problem om man inte (som på någon av tobias bilder) har smuts på sensorn, för när du närmar dig 14 och uppåt så börjar dammet ge sig till känna.
/Karl
MikkE skrev:2116594Jepp, IS = Image Stabilizer.
Jepp. Som jag brukar fota då. Skulle vara kul att prova en glugg med IS.
Briljanto skrev:2116674Skitsnygga bilder...
hittade nått konstigt med en dock...
Briljanto skrev:2116674Skitsnygga bilder...
hittade nått konstigt med en dock...
KetogaN skrev:2117451Hallo! Copyright!!! men okej det var ju ball, du har fått det om bakfoten, det var nog putte som gjorde brink en tjänst..
Briljanto skrev:2118812sorry.... du skrev: "Enjoy, ladda gärna ner och spara dessa men enligt copyrightlagen så får ni inte publicera dem (privat site, reklam osv..) på något sätt utan mitt samtycke."
och eftersom jag endast lägger upp den i SAMMA tråd som du lagt upp den så ansåg jag inte att du skulle bli putt...
ska jag ta bort den då?
Mvh Mattias
KetogaN skrev:2110715Mina bilder är tagna med en Canon 30D och ett 70-200 2,8L IS iaf.
grandmaster skrev:2140564Fniss, det var ju inte svårt att gissa att du skulle falla för den gluggen.
o grattis till den nya siten med de fina bilderna
KetogaN skrev:2141645Tack Allan! Det enda som är lite öst är vikten (kanske mest för mig eftersom jag är så klen.. )
Passade på att byta ut huset mot en 30D med, och handlade även ett 17-40L m.m..
Kommer du till sturup imorgon?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |