Bilder - Quiz

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Jaa.. okej, du får rätt för den tycker jag. Ödsmål är korrekt.

Wohooo!
Kan inte säga att jag fick nån "aha"-upplevelse iaf. Skolan känner ja inte igen å rondell minns jag inte att det finns där ;)

Ny bild:
Var någonstans ville konstaplarna beundra våra hojar en kall dag i början av mars? Pluspoäng till den som kan svara på vems hyndan nere i högra hörnet är :tungan
Ni som var med behöver kanske inte svara =P

Bifogat

• Copy of IMG_2468.JPG
    Copy of IMG_2468.JPG
    89 KB · Visningar: 87
Last edited:

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Wohooo!
Kan inte säga att jag fick nån "aha"-upplevelse iaf. Skolan känner ja inte igen å rondell minns jag inte att det finns där ;)

Vägen till svanesund går bakom ryggen på mig åt höger i bild eller vad man ska säga. kortet är taget västerut. Den röda förskolan var en servicebutik för några år sen om det hjälper nåt..

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Hyndan är ju Almings skruttibangbanghoj iaf :)

Inte längre! Men visst skruttibanga den lite när insatserna i dämparna var ur..
Ägs sen i höstas av en kollega till Mark!

Jag vet var det är någonstans, och tycker fortfarande att det var onödigt att våra vänner stoppade oss för att markera revir en fin vårdag i början av februari. (Men jag vet iaf en som kommer köra med regskylt i fortsättningen... :savedbytheguardianangel)

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Jag vet var det är någonstans, och tycker fortfarande att det var onödigt att våra vänner stoppade oss för att markera revir en fin vårdag i början av februari. (Men jag vet iaf en som kommer köra med regskylt i fortsättningen... :savedbytheguardianangel)

Jao, det tycker jag med. Speciellt den 2a polisbilen som kom i en jävla fart med blåljus och tvärnitade in framför.. Antar dom hade lite å göra lr nåt.
Ja, plåten kommer sitta på nu iaf. :tungan

Ingen som inte var med som har någon gissning? :)

Last edited:

Kristian.gbg

オートバイ
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS

haha det vet jag! har t.o.m. varit inne i den butiken när jag var yngre. några år sedan den hade öppet tror jag. kan också tillägas att efter lite åksjuka i yngre år har jag även kastat upp bakom.. lol
Är på Orust innan man kommer till Ellös ifrån Henån. mellan Ilanda fors och Rödmyr enligt Eniro. tror inte det heter något speciellt där. Eventuellt Brattås. är iaf brevid vattnet med lite bryggor och sånt. trevlig gammal väg det. mycket kurvor.:yoparty

Last edited:

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
haha det vet jag! har t.o.m. varit inne i den butiken när jag var yngre. några år sedan den hade öppet tror jag. kan också tillägas att efter lite åksjuka i yngre år har jag även kastat upp bakom.. lol
Är på Orust innan man kommer till Ellös ifrån Henån. mellan Ilanda fors och Rödmyr enligt Eniro. tror inte det heter något speciellt där. Eventuellt Brattås. är iaf brevid vattnet med lite bryggor och sånt. trevlig gammal väg det. mycket kurvor.:yoparty

Mitt i prick :tummenupp

Din tur

Last edited:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...