Lite bilder finns nu på http://www.joppes.com , blev inte så många och inte så bra... bläh, orkar inte ens länka in nån bild...
Ugluk skrev:Jag vet, jag vet!
Nä. Ni får Pm:a mästaren själv och be honom dela med sig av sin hemlighet.Elis skrev:Svara då !!
Kryptonit skrev:. Man får lite insyn i hur man bör ha blicken i kurvorna.
PierreC skrev:Tror nog att jag och Sur-Hondan ska ta och avancera en grupp... så man syns på lite bilder.
Står iofs i tornet på rakan på en bild... med stärnkikare kanske man kan se nått...
Hoppas jag inte lovar för mycket.....
Kryptonit skrev:Så hemska var de väl inte
Håller med om att det blivit svårare att knäppa kort den senaste tiden... Nedrans vinter
Jag lyckades få skärpa på en del bilder iaf (får se om de dyker upp idag)... här är en med bra skäpa på TroLlis
Det är en liten del av originalbilden (oförminskad och oredigerad). Man får lite insyn i hur man bör ha blicken i kurvorna.
TroLliS skrev:Sen är det en hel del hål i visiret, jag har konition som en 90åring.
Penguin skrev:Har ni förresten sett den första bilden i Jespers galleri från GR-dagen? Kan nån vara snäll och förklara på vilket sätt den är motorcykelrelaterad???
Hjälm med AC?TroLliS skrev:Det är för det först racetejp(för den oinvigde gaffatejp).
Sen är det en hel del hål i visiret, jag har konition som en 90åring.
Resten kan ni säkert lista ut själva
Galnedansken.
Depån är bakom mig tyvär
Penguin skrev:Har ni förresten sett den första bilden i Jespers galleri från GR-dagen? Kan nån vara snäll och förklara på vilket sätt den är motorcykelrelaterad???
Kryptonit skrev:Du behöver inte avancera för att hamna på kort.. Hojta till innan att du gärna vill vara med på bild bara
Denna gång tog jag inga bilder alls på blåa gruppen
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |