jpe70
Twinverkstan
Å inget så deprimerande som att se sig själv och konstatera att man inte gjorde som man borde gjort....inget så egotrippande som att se sig själv köra snyggt. ;-)
Å inget så deprimerande som att se sig själv och konstatera att man inte gjorde som man borde gjort....inget så egotrippande som att se sig själv köra snyggt. ;-)
Å inget så deprimerande som att se sig själv och konstatera att man inte gjorde som man borde gjort
För att jag är väldigt självkritisk
För att jag är väldigt självkritisk
Så fjantigt o skriva så bara... helt meningslöst.. skriv att du är nöjd istället ger ett seriösare intryck istället för att du "ber" om beröm.
Men så tycker ju jag då...
Så fjantigt o skriva så bara... helt meningslöst.. skriv att du är nöjd istället ger ett seriösare intryck istället för att du "ber" om beröm.
Men så tycker ju jag då...
lr så kan det vara så att man själv inte blir så nöjd för att man ser dom små sakerna. (det som fattas att man själv ska bli nöjd).
själv hoppas jag att någon dag som tar man det där kortet man bara känner att wooow denna är jag nöjd med det riktiga pow wow kortet.
heller inte nöjd med alla kort som jag tar men bara för det så betyder inte det att du som ser dig själv inte blir nöjd och glad.
sen är det inget som säger att man blir nöjd med ett par av 290 bilder mer lr mindre.
Nja han "ber" ju inte om beröm men om jag skulle vara nöjd med mina bilder så skulle jag inte utvecklas men det är ju jag det.
Ok .. jag ska sluta säga vad jag tycker .. trodde inte min egen åsikt skulle väcka sånt rabalder ..
Var väl lite väl hårt att säga att de var skruttiga men jag hade högre förväntningar på resultatet så därav blev de i mina ögin inte så bra. Inte svårare än så .. skönhet ligger i betraktarens ögon och jag fiskar inte beröm. Hoppas bara att de som ser sig själv på bild blir nöjda med resultatet genom sina ögon.
Alla är kritiker och det får man ta .. oavsett om det är visuellt eller det skrivna ordet
Kul att se dig igen, Abbe. Kanon bra bilder. Sen att man själv inte gjorde så bra ifrån sig är ju inte ditt fel !!
Hur går det med VFR forum nu för tiden ?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|