Bilder: Rörken 090608

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Å inget så deprimerande som att se sig själv och konstatera att man inte gjorde som man borde gjort :rolleyes:

Det förstås, men man får se det positiva i det. ;-)

Efter körningen är vi alla proffs som ger Rossi en match vilken dag som helst i veckan. Det är så det känns iaf. :D

EnduransJanne

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
Fireblade CBR 900RR - 92
Underbara bilder, jag blev värsta linslusen eftersom jag dubblerade några pass. Inser att jag måste träna på mer nerlägg för att få bättre flyt genom kurvan.

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Hoj
Honda VFR800 -02
Har inte hunnit kolla vad filmkameran gav men om det blev något vettigt så kommer det också så småningom.

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Så fjantigt o skriva så bara... helt meningslöst.. skriv att du är nöjd istället ger ett seriösare intryck istället för att du "ber" om beröm.

Men så tycker ju jag då...

Nja han "ber" ju inte om beröm men om jag skulle vara nöjd med mina bilder så skulle jag inte utvecklas men det är ju jag det.

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
Så fjantigt o skriva så bara... helt meningslöst.. skriv att du är nöjd istället ger ett seriösare intryck istället för att du "ber" om beröm.

Men så tycker ju jag då...

lr så kan det vara så att man själv inte blir så nöjd för att man ser dom små sakerna. (det som fattas att man själv ska bli nöjd).
själv hoppas jag att någon dag som tar man det där kortet man bara känner att wooow denna är jag nöjd med det riktiga pow wow kortet.
heller inte nöjd med alla kort som jag tar men bara för det så betyder inte det att du som ser dig själv inte blir nöjd och glad.
sen är det inget som säger att man blir nöjd med ett par av 290 bilder mer lr mindre.

Last edited:

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Såld!
lr så kan det vara så att man själv inte blir så nöjd för att man ser dom små sakerna. (det som fattas att man själv ska bli nöjd).
själv hoppas jag att någon dag som tar man det där kortet man bara känner att wooow denna är jag nöjd med det riktiga pow wow kortet.
heller inte nöjd med alla kort som jag tar men bara för det så betyder inte det att du som ser dig själv inte blir nöjd och glad.
sen är det inget som säger att man blir nöjd med ett par av 290 bilder mer lr mindre.

Jo men menar, man kan ha en annan inställning... skriva saker som skitbilder etc gör ju knappast en fotograf som inte är lika duktig så glad direkt... man kan bara tona ner sin självkritik lite tycker jag o säga att han är mindre nöjd men lägger upp dem ändå tex.... de han skriver tycker jag bara ser så illa ut...

Nja han "ber" ju inte om beröm men om jag skulle vara nöjd med mina bilder så skulle jag inte utvecklas men det är ju jag det.

Men om han nu inte är nöjd varför ens skriva "skitbilder" då, varför inte skriva "tja det blev som det blev.. rätt okej men det kan bli bättre" etc.

Skit samma... han får skriva precis som han vill men så som han skriver är bara så onödigt tycker jag när vi och han vet att hans bilder är mer än okej.

Ska sluta älta detta... kommer inte leda någonstans ändå. :)

Last edited:

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Fin fina bilder!

Riktigt bra bilder!!! Bra skärpa och du är riktigt duktig på att panorera, bra fart i bilderna!:tummenupp

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Hoj
Honda VFR800 -02
Ok .. jag ska sluta säga vad jag tycker .. trodde inte min egen åsikt skulle väcka sånt rabalder ..
Var väl lite väl hårt att säga att de var skruttiga men jag hade högre förväntningar på resultatet så därav blev de i mina ögin inte så bra. Inte svårare än så .. skönhet ligger i betraktarens ögon och jag fiskar inte beröm. Hoppas bara att de som ser sig själv på bild blir nöjda med resultatet genom sina ögon.

Bra iallafall att du påpekade det hyll .. tänkte inte själv på hur fel (för det gör det) det faktiskt låter.
Skulle kanske sagt att det inte gick så bra som jag ville för det beskriver det hela lite tydligare.

:tummenupp

Alla är kritiker och det får man ta .. oavsett om det är visuellt eller det skrivna ordet :)

(vad mycket ni hann skriva medans jag skrev det här ;) )

Last edited:

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Ok .. jag ska sluta säga vad jag tycker .. trodde inte min egen åsikt skulle väcka sånt rabalder ..
Var väl lite väl hårt att säga att de var skruttiga men jag hade högre förväntningar på resultatet så därav blev de i mina ögin inte så bra. Inte svårare än så .. skönhet ligger i betraktarens ögon och jag fiskar inte beröm. Hoppas bara att de som ser sig själv på bild blir nöjda med resultatet genom sina ögon.

Alla är kritiker och det får man ta .. oavsett om det är visuellt eller det skrivna ordet :)

Sluta gnäll. Fota på. Kör hoj. Jag gillar bilderna. Allt är väl. :yoparty :tummenupp

ST0FFE

Dunderklumpen *RIP*
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
ZX9r -00
Jag har börjat klippa lite snuttar i filmen men det tar tid och det är inte något man har mängder av tyvärr! :(

Men men, man vänjer sig :D

Det kommer något iallafall, helst innan helgen.

mattsen

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Hoj
ZX10R
Kul att se dig igen, Abbe. Kanon bra bilder. Sen att man själv inte gjorde så bra ifrån sig är ju inte ditt fel !!

Hur går det med VFR forum nu för tiden ?

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0