Finns det 1640-rookie...
/J
du får nog lasta båten din med hojjen verktyg öl å chips å åka över till staterna på andra sidan pölen.
Finns det 1640-rookie...
/J
Vem är det här?
Vem är det här?
som fotar?
Jag vet inte heller vem fotografen är, men han har nog inte varit på Rörken tidigare, för han kom fram och frågade om hur det fungerade med grupper osv, när jag stog flaggvakt.
Jodå jag har varit på Rörken tidigare!!Det är jag el Nalberg som fotat, och jag frågade ingen igår om hur man flaggar på rörken...annars frågade Nalberg , lång mörkhårig kille med glasögon på gul er 6:a
Lyckades jag undvika alla fotografer under kvällen? En mörkgrå streetfighter med snygg, rosa väst på föraren.
EDIT: Jag hittade mig själv!
Jodå jag har varit på Rörken tidigare!!Det är jag el Nalberg som fotat, och jag frågade ingen igår om hur man flaggar på rörken...annars frågade Nalberg , lång mörkhårig kille med glasögon på gul er 6:a
Tror att jag lyckades knäppa på alla i gröna gruppen. Resten är sportlovers jobb och samtliga bilder förfogar han över, så jag har inga ytterligare att tillföra
Jo att lägga upp kortena på nätet
Jag skyller på en dålig fotograf då Nalberg var den som shootade alla..bara knappt halva du kom med om du är denna..bättre lycka nästa gång kanske..
Nästa gång skulle ett gäng på minst 4 st göra upp om att man fotar VARSIN grupp så kan man ta kort på alla flera ggr och välja ut de bästa.
Fick ngt på HD-muppen?
De ville se bevis på skändningen i min byggtråd http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3055269&postcount=767
/J
Tyvärr, har nyss gått igenom alla bilder, kanske ljudet skrämde fotografe(rna) Skärpning till nästa gång jag fotar, lovar!
Det var ju en fotograf som satt där. Vet tyvärr ej vem det är!
Flera bilder på g kanske
Snackade med han, det var en frilansfotograf som hade någon kompis/bekant som körde, så hoppas bilderna där dyker upp någonstans, tyckte han fotade varje varv man kom iaf, kameran hans gick nog varm
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|