[Bilder] Rörken 16/7

Noyah

posör!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
KTM 790 AdvR
Vem är det här?

Bifogat

• ktm%20nedl%C3%A4gg%20%28Medium%29.JPG
    ktm%20nedl%C3%A4gg%20%28Medium%29.JPG
    93.3 KB · Visningar: 96

Psychodad

Varför tar semestern alltid slut?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Liten men naggande god KTM -12
Jag vet inte heller vem fotografen är, men han har nog inte varit på Rörken tidigare, för han kom fram och frågade om hur det fungerade med grupper osv, när jag stog flaggvakt.

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Lyckades jag undvika alla fotografer under kvällen? En mörkgrå streetfighter med snygg, rosa väst på föraren.

EDIT: Jag hittade mig själv!
jag_copy1.jpg

Last edited:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jag vet inte heller vem fotografen är, men han har nog inte varit på Rörken tidigare, för han kom fram och frågade om hur det fungerade med grupper osv, när jag stog flaggvakt.

Jodå jag har varit på Rörken tidigare!!Det är jag el Nalberg som fotat, och jag frågade ingen igår om hur man flaggar på rörken...annars frågade Nalberg:va , lång mörkhårig kille med glasögon på gul er 6:a

Jodå jag har varit på Rörken tidigare!!Det är jag el Nalberg som fotat, och jag frågade ingen igår om hur man flaggar på rörken...annars frågade Nalberg:va , lång mörkhårig kille med glasögon på gul er 6:a

Du o jag körde väl samma grupp:tummenupp Du jobbade i Arboga :va (det var väl fler superduke där igår..)och fick bästa cred av Mats igår för blick och spårval:tummenupp :tummenupp

Last edited:

EPO

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
BMW
Första gången som jag åkte till Rörken. Skapligt med folk må jag säga. Synd att man inte fick en väst, men det får bli en väst någon annan gång.

Nålberg

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
ER6n 06

Tror att jag lyckades knäppa på alla i gröna gruppen. Resten är sportlovers jobb och samtliga bilder förfogar han över, så jag har inga ytterligare att tillföra:tungan

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Jo att lägga upp kortena på nätet:tummenupp

Jag skyller på en dålig fotograf :rolleyes: :tungan då Nalberg var den som shootade alla..bara knappt halva du kom med om du är denna..bättre lycka nästa gång kanske..
Nästa gång skulle ett gäng på minst 4 st göra upp om att man fotar VARSIN grupp så kan man ta kort på alla flera ggr och välja ut de bästa.:tummenupp

Bifogat

• reverrre (Medium).JPG
    reverrre (Medium).JPG
    123.5 KB · Visningar: 46

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Det var ju en fotograf som satt där. Vet tyvärr ej vem det är!
Flera bilder på g kanske ;)

Snackade med han, det var en frilansfotograf som hade någon kompis/bekant som körde, så hoppas bilderna där dyker upp någonstans, tyckte han fotade varje varv man kom iaf, kameran hans gick nog varm:D

Faizty

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2005
Hoj
929 Bläjd
Snackade med han, det var en frilansfotograf som hade någon kompis/bekant som körde, så hoppas bilderna där dyker upp någonstans, tyckte han fotade varje varv man kom iaf, kameran hans gick nog varm:D

ja jag hoppas också på dem! får pusha lite att dem skall upp för allmän beskådning :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha