Bilder: Rörken 3/8

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Fick ingen bild på Marteins highsider? Tror han vill se den själv också ;)

Måste ju få veta om man är en stark kandidat till friidrotts-vm. :höjdhopp

Jag vill med se den så vi ska kunna klura ut han och jag hur man gör en kraschsäker hoj. Vi tänkte bli rika.

Min idé! Du var ju värsta anti! :mad:

Nå, är väl ok. Vill inte vara nån forumprivatpolis. :)

Han verkade lite låg när jag åkte hem på kvällen sen. Hoppas han inte slutar köra mc trots vurpan! Han ska upp i sadeln så fort det går. :tummenupp

Hmmm... Man är ingen riktig motorcyklist innan man vurpat en gång? :tungan

Jag kände inte av att jag var låg, satt stilla på allmän begäran, tycker inte om att vänta så värst heller men jag tycker att jag var och är hyffsat positiv kraschen( min 3:e för övrigt) till trots.

HrHptm

Förälskad i Kimelliz!
Gick med
3 Apr 2008
Hoj
Jorå, ett par att köra
Vart tog bilderna på bå gruppen vägen?

77mats

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2008
Hoj
-06 CBR1100XX (igen)
Vart tog bilderna på bå gruppen vägen?

:såjaponken fångade tyvärr ingen blå väst på bild... Smuttade kaffe o minglade då tyvärr.... Sen åkte jag tidigt också.
Men surfa in på smc:s forum så har du en massa blå västar på bild som en annan fotograf tog... :tummenupp

Elbling

Nybörjare igen
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
Hacke hackspett
Grymma bilder, tack!

Lyckades övertala tjejen att haka på och fota också, men kommer nog dröja ett tag innan bilderna kommer upp. Blev tydligen runt 1000 bilder... :näsblod
Förhoppningsvis imorgon kväll. En teaser får ni iaf (pga chock blev det inte fler eller bättre bilder av händelsen, men alltid nåt).

Bifogat

• martein_highsider_.JPG
    martein_highsider_.JPG
    36.8 KB · Visningar: 163

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Grymma bilder, tack!

Lyckades övertala tjejen att haka på och fota också, men kommer nog dröja ett tag innan bilderna kommer upp. Blev tydligen runt 1000 bilder... :näsblod
Förhoppningsvis imorgon kväll. En teaser får ni iaf (pga chock blev det inte fler eller bättre bilder av händelsen, men alltid nåt).

Ser ju knappt ut som han är på väg att vurpa. Driftkung :yoparty

Monobike

Huliganus Slangus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV1000R Tuono,KTM 525EXC -04 Supermoto Urban Terror Edition (Såld), Honda XR650R SM -02 Big-gun helsystem (Såld), Honda VTR1000 Firestorm med F1 Slipons (Såld)
Japp, ingen dålig drift heller, var ju några meter svart spår :yoparty

Vill också se bilder på blå grupp :banana

ST0FFE

Dunderklumpen *RIP*
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
ZX9r -00
Grymma bilder, tack!

Shit vilken cool bild! :yoparty
Inte helt oväntat att whurpan skulle komma :pannkyss
Hoppas det gick bra för föraren.

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Det var riktigt cool bild! Det blir något för Martein att förstora upp och skriva ut på affisch ;).
Det lät som det var rätt OK med Martein ändå ju, men han börjar nog bli lite stel misstänker jag.

lengan

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2009
Hoj
FZ1 - 08, KX450F -11
tack för bilderna, trevligt att hitta sig själv på 2 bilder :) synd för dem som gick omkull i måndags men sånt händer. Ses på söndag then ;)

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Nä man han lyckades ju för bara någon vecka sen med sitt första knäskrap.

Den biten har jag inte lyckats med än själv. Har kvar (skydds)läderlapparna på byxorna. Kanske läge att byta ut dem mot puckarna ist... :rolleyes:

Jag kände inte av att jag var låg, satt stilla på allmän begäran, tycker inte om att vänta så värst heller men jag tycker att jag var och är hyffsat positiv kraschen( min 3:e för övrigt) till trots.

Ah, super! Känner en del som dragit ner, eller helt slutat köra, efter första vurpan med båge. Bra att du inte tappat sugen trots tre vurpor. :tummenupp

Är det ok med gixxern? Det var ju en del skrap och så, men inget allvarligt hoppas jag.

Last edited:

adrian_vg

Gick med
4 Oct 2008
Hoj
Hej hej!
Jag var tjejen som lekte paparazzi... För första gången, så var snälla med kritiken! :)
Har lite ont om tid, så vi börjar med blå gruppen (jag har ännu inte skaffat blåa filtret till kameran;)). Ska försöka hinna med resten till kvällen.

http://picasaweb.google.com/krrrrmh/Rorken38BLAGRUPP?authkey=Gv1sRgCMu_s8ue2dqTEQ#

Snygga mättade färger! Polarisationsfilter? Djärva vinklar också, ser lite coolare ut än de vanliga! :tummenupp

Ser fram emot grön grupp och en grön viffer. :)

adrian_vg

Gick med
4 Oct 2008
Hoj
Här kommer gröna gruppen.

http://picasaweb.google.com/krrrrmh/Rorken38GRONGRUPP?authkey=Gv1sRgCKnF3b3RprC10QE#

Iaf en bild är med på en grön vfr, resten var suddiga. (du kör för fort helt enkelt :yoparty) Kanske dyker upp fler, ska ge instruktörerna en egen mapp.

Tackar och jösses... För fort. Smicker... :rolleyes: Jag är ju numer instruktörsaspirant och fick ett påpekande att jag körde för långsamt på mastervarven i första passet. Måste varit då du tog bilden på mig. :D

Tack iaf. Ser normal ut på bilden och inte som vanligt då jag mest ser ut som om jag körde en fåtölj. :banana

Tillåter du att jag sparar ner bilderna på mig och eventuella vänner och lägger i mitt eget ego-galleri på http://home-skynet.servehttp.com/gallery2/main.php/v/Rorken_BKK_2009/?

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
3'dje!? Jaha, då ligger du före med en.

Den tävlingen lämnar jag gärna walk over på! :kryckor

Grymma bilder, tack!

Kan man få stora bilden måntro? :tungan

Ser ju knappt ut som han är på väg att vurpa. Driftkung :yoparty

Om det vore så väl! :gnissla

Det var riktigt cool bild! Det blir något för Martein att förstora upp och skriva ut på affisch ;).
Det lät som det var rätt OK med Martein ändå ju, men han börjar nog bli lite stel misstänker jag.

Faktiskt så känns det bara bättre och bättre, fick inte ens den där nackstelheten det var tal om..
Känns fortfarande när man ska sätta/ställa sig upp men nu kan jag iaf gå utan att se ut som att jag har arbetat extra under pridefestivalen. Såg la värre ut än det var. ^^

Den biten har jag inte lyckats med än själv. Har kvar (skydds)läderlapparna på byxorna. Kanske läge att byta ut dem mot puckarna ist... :rolleyes:

Ah, super! Känner en del som dragit ner, eller helt slutat köra, efter första vurpan med båge. Bra att du inte tappat sugen trots tre vurpor. :tummenupp

Är det ok med gixxern? Det var ju en del skrap och så, men inget allvarligt hoppas jag.

Ska in med den till verkstaden så fort jag kan och sen får vi höra vad fb säger. :)
Ang de som slutar köra när de har: varit nära/klotat/varit med om nån anhörig som råkat illa ut, skulle jag inte säga att det är varken bra eller dåligt att de har fortsatt/lagt av.
Det är en avvägning som är helt upp till en själv, än så länge anser jag det vara värt det, försöker jag se på det hela objektivt så är det aningen korkat. :D

Hej hej!
Jag var tjejen som lekte paparazzi... För första gången, så var snälla med kritiken! :)
Har lite ont om tid, så vi börjar med blå gruppen (jag har ännu inte skaffat blåa filtret till kameran;)). Ska försöka hinna med resten till kvällen.

http://picasaweb.google.com/krrrrmh/Rorken38BLAGRUPP?authkey=Gv1sRgCMu_s8ue2dqTEQ#

Jag stordiggade de med lite natur i förgrunden!

Stort tack till alla fotografer som vanligt! :Bugar

Krrst

Selkäreppu
Gick med
30 Apr 2008
Hoj
traja tt -01
Här kommer fler.

Instruktörer (de förtjänar en egen mapp då och då)
http://picasaweb.google.fi/krrrrmh/Rorken38INSTRUKTORER?authkey=Gv1sRgCK2rpqft6L-E5AE#

Gul grupp
http://picasaweb.google.fi/krrrrmh/Rorken38GULGRUPP?authkey=Gv1sRgCLazjK7D9YadrQE#

Röd grupp
http://picasaweb.google.fi/krrrrmh/Rorken38RODGRUPP?authkey=Gv1sRgCOHMi7uujILnZg#

Martein, pm'a din mail så får du originalbilden på driftträningen. :rock
Nu finns iofs bilderna uppe innan du började stajla... :)

Tack till alla för uppmuntrande kommentarer. Bara kul att ta sig tid om man får veta att det uppskattas! :Rockbanan

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln