Fick ingen bild på Marteins highsider? Tror han vill se den själv också
Jag vill med se den så vi ska kunna klura ut han och jag hur man gör en kraschsäker hoj. Vi tänkte bli rika.
Nå, är väl ok. Vill inte vara nån forumprivatpolis.
Han verkade lite låg när jag åkte hem på kvällen sen. Hoppas han inte slutar köra mc trots vurpan! Han ska upp i sadeln så fort det går.
Hmmm... Man är ingen riktig motorcyklist innan man vurpat en gång?
Jag kände inte av att jag var låg, satt stilla på allmän begäran, tycker inte om att vänta så värst heller men jag tycker att jag var och är hyffsat positiv kraschen( min 3:e för övrigt) till trots.
Vart tog bilderna på bå gruppen vägen?
Grymma bilder, tack!
Lyckades övertala tjejen att haka på och fota också, men kommer nog dröja ett tag innan bilderna kommer upp. Blev tydligen runt 1000 bilder...
Förhoppningsvis imorgon kväll. En teaser får ni iaf (pga chock blev det inte fler eller bättre bilder av händelsen, men alltid nåt).
Grymma bilder, tack!
Lyckades övertala tjejen att haka på och fota också, men kommer nog dröja ett tag innan bilderna kommer upp. Blev tydligen runt 1000 bilder...
Förhoppningsvis imorgon kväll. En teaser får ni iaf (pga chock blev det inte fler eller bättre bilder av händelsen, men alltid nåt).
Nä man han lyckades ju för bara någon vecka sen med sitt första knäskrap.
Jag kände inte av att jag var låg, satt stilla på allmän begäran, tycker inte om att vänta så värst heller men jag tycker att jag var och är hyffsat positiv kraschen( min 3:e för övrigt) till trots.
Hej hej!
Jag var tjejen som lekte paparazzi... För första gången, så var snälla med kritiken!
Har lite ont om tid, så vi börjar med blå gruppen (jag har ännu inte skaffat blåa filtret till kameran). Ska försöka hinna med resten till kvällen.
http://picasaweb.google.com/krrrrmh/Rorken38BLAGRUPP?authkey=Gv1sRgCMu_s8ue2dqTEQ#
Här kommer gröna gruppen.
http://picasaweb.google.com/krrrrmh/Rorken38GRONGRUPP?authkey=Gv1sRgCKnF3b3RprC10QE#
Iaf en bild är med på en grön vfr, resten var suddiga. (du kör för fort helt enkelt ) Kanske dyker upp fler, ska ge instruktörerna en egen mapp.
Här kommer gröna gruppen.
http://picasaweb.google.com/krrrrmh/Rorken38GRONGRUPP?authkey=Gv1sRgCKnF3b3RprC10QE#
Iaf en bild är med på en grön vfr, resten var suddiga. (du kör för fort helt enkelt ) Kanske dyker upp fler, ska ge instruktörerna en egen mapp.
3'dje!? Jaha, då ligger du före med en.
Grymma bilder, tack!
Ser ju knappt ut som han är på väg att vurpa. Driftkung
Det var riktigt cool bild! Det blir något för Martein att förstora upp och skriva ut på affisch .
Det lät som det var rätt OK med Martein ändå ju, men han börjar nog bli lite stel misstänker jag.
Den biten har jag inte lyckats med än själv. Har kvar (skydds)läderlapparna på byxorna. Kanske läge att byta ut dem mot puckarna ist...
Ah, super! Känner en del som dragit ner, eller helt slutat köra, efter första vurpan med båge. Bra att du inte tappat sugen trots tre vurpor.
Är det ok med gixxern? Det var ju en del skrap och så, men inget allvarligt hoppas jag.
Hej hej!
Jag var tjejen som lekte paparazzi... För första gången, så var snälla med kritiken!
Har lite ont om tid, så vi börjar med blå gruppen (jag har ännu inte skaffat blåa filtret till kameran). Ska försöka hinna med resten till kvällen.
http://picasaweb.google.com/krrrrmh/Rorken38BLAGRUPP?authkey=Gv1sRgCMu_s8ue2dqTEQ#
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|