Bilder sökes!!! Tyresörakan

l-bror

www.sveamoto.com
Gick med
1 Feb 2008
Hoj
Suzuki GSXR 1000 2002 Husaberg 450 2005
Efter gårdagens onsdags åkning önskar jag hitta han som stog med sin kamera vid tyresörakan......(även skogos va de någrasom fotade...)

Nån som känner med sej att man va där och knäppte lite bilder??

Vore guld......för jag tror du fick ett par fina bakhjulsåkar bilder som jag skulle vilja komma över :D :yoparty

Last edited by a moderator:

l-bror

www.sveamoto.com
Gick med
1 Feb 2008
Hoj
Suzuki GSXR 1000 2002 Husaberg 450 2005
Trodde att trådar som denna var "förbjudna" sen ett par år tillbaka....

Isf ber jag om ursäkt....

Ville bara ha bilder på mej som någon här troligtvis har fottat och är man intresserad av fotto så kollar man helst i denna delen av forumet där av att jag la upp tråden i detta forum......men är det galet så självklart ber ja om ursäkt.....

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
Isf ber jag om ursäkt....

Ville bara ha bilder på mej som någon här troligtvis har fottat och är man intresserad av fotto så kollar man helst i denna delen av forumet där av att jag la upp tråden i detta forum......men är det galet så självklart ber ja om ursäkt.....

Ingen fara för mig, men jag har för mig att det blev så efter att det varje helg bokstavligen svärmade över med liknande trådar om folk som ville se bilder på sig själva när de var ute och satte nya "banrekord" eller bara posöråkte på bulten/bogan osv...

Att kommentera herrn ovan ser jag som att törka sig i röva innan man skiter.

recman

Beta ver. 0.1
Gick med
29 Sep 2007
Hoj
KTM 625 SMC -05
Bra där pöjken:såjaponken, så fram med fler bustrådar där det finns bilder & filmer så att vi andra som inte kör sådanadärfortfort på gatorna längre får njuta lite av hur det kan vara!!:D

Du fattar fortfarande inte vad Mickey menade med sitt första inlägg va? :huvet

recman

Beta ver. 0.1
Gick med
29 Sep 2007
Hoj
KTM 625 SMC -05
Absolut - men du verkar inte fatta att jag bara ironiserar hans inlägg samt retas lite:rolleyes: med alla som vadar i dubbelmoralens flöde här på SH!!:krama

Med andra ord, ta inte allt som skrivs & görs så förbannat allvarligt - blir inte lika kul då att köra mc!!:D

Ironi förstår jag, och tycker är roligt. Men hur vore det att utöva ironi om nåt som har med sammanhanget att göra? Att ironisera om nåt helt annat än vad tråden täcker upp känns lite...menlöst?

Mickey påstod att trådar där folk efterfrågar bilder på sig själva skulle vara "förbjudna", och sen försöker du ironisera om dubbelmoral, buskörning osv...ser du nån koppling? Jag gör det i alla fall inte...

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
Ingen fara för mig, men jag har för mig att det blev så efter att det varje helg bokstavligen svärmade över med liknande trådar om folk som ville se bilder på sig själva när de var ute och satte nya "banrekord" eller bara posöråkte på bulten/bogan osv...

Att kommentera herrn ovan ser jag som att törka sig i röva innan man skiter.

De blev inte banlysta, de blev flyttade till sin egen forumdel under bilder. Se högst upp i detta forum.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...