Bilder & skvaller från NEC 3 Mantorp

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Brinstone hade säkert vunnit om de inte vore sådana klantskallar i depån.

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
:fakta Samma på Falken...

... Det där är ju som att hävda att jag skulle ha vunnit motoGP om jag inte var så långsam.

Ni hade vunnit om ni inte var sånna klantskallar i depån, men lika lite som att jag kan bli lika snabb som Rossi, kan ni bli nått annat än klantskallar i depån ;)

Kom nu hem istället och visa oss hur snabbt man kan köra på en ny 600 eller nått :D

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
... Det där är ju som att hävda att jag skulle ha vunnit motoGP om jag inte var så långsam.

Ni hade vunnit om ni inte var sånna klantskallar i depån, men lika lite som att jag kan bli lika snabb som Rossi, kan ni bli nått annat än klantskallar i depån ;)

Kom nu hem istället och visa oss hur snabbt man kan köra på en ny 600 eller nått :D

Varför körde du bara 1.23,3 med nya däck o med en ny fin motor med slirkoppling? Kan ju inte heller vara första gången på den banan för dig?! ;)

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
:fakta Samma på Falken...
Men hur i hela helsingland tänkte ni när ni använde endast framstöd i bensindepån? Efter ett som vanligt perfekt stopp med #63 RRR stod jag och betraktade spektaklet.

"Oj, ska de använda ett framstöd? Tydligen, det här blir spännande." En man pillar febrilt för att få in stödet, en man försöker få upp snabbtankanlage. Föraren kliver av. Men vem ska hålla i hojen? Fladonk, brak. Ingen, tydligen. Vilt pallaver och arga skrik. Kåpglaset är sopor, slängs åt helvete i desperation. Eder undertecknad hjälper till att få upp hojen. Tror inte att personalen märkte det. :hihi

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Men hur i hela helsingland tänkte ni när ni använde endast framstöd i bensindepån? Efter ett som vanligt perfekt stopp med #63 RRR stod jag och betraktade spektaklet.

"Oj, ska de använda ett framstöd? Tydligen, det här blir spännande." En man pillar febrilt för att få in stödet, en man försöker få upp snabbtankanlage. Föraren kliver av. Men vem ska hålla i hojen? Fladonk, brak. Ingen, tydligen. Vilt pallaver och arga skrik. Kåpglaset är sopor, slängs åt helvete i desperation. Eder undertecknad hjälper till att få upp hojen. Tror inte att personalen märkte det. :hihi

Fjunisarna kan inte sköta sig när chefen är och jobbar!:mad:

...fast efter mottaget MMS är de förlåtna!

Oscars skitteam klarade inte att köra ifrån oss, så dom stångade oss av banan:mad:

Move bitch get out the way, get out the way bitch, get out the way.
Oh no the fights out, Im about to punch your lights out...

:arsele :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele

Last edited:

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös

men det gick ju tydligen att köra skitfort på den trots att det sladda lite mycket, 1.21,5 som var näst bästa varvtid efter 1.20.4 som Lundh klippte till med på kvalet.
happ happ happ... tredje bästa tid..backlund 1.20.9 under race.. :fakta

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Varför körde du bara 1.23,3 med nya däck o med en ny fin motor med slirkoppling? Kan ju inte heller vara första gången på den banan för dig?! ;)

:gnissla Mja, det var faktiskt kass. Skyller på trasig underarm och en hoj som vill slänga av mig...

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Om nån behöver en ursäkt så hittade jag den här lille rackarn i "depåkurvan", hans polare försökte slingra sig..

Bifogat

• liten orm2.jpg
    liten orm2.jpg
    31.2 KB · Visningar: 198
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...