blom skrev:trevliga bilder
vi tackar för en riktig trevlig fest & mycket trevliga hojjpipole !*Hugo* skrev:ja det blev några...
en massa folk som betalade men inte kom.. tråkigt men sant.. men jag med fler hade ialf jäkligt roligt hoppas att alla är nöjda överlagMavve skrev:Det finns skitmånga fler bilder som ännu inte är uppe. Gissar på att när folket kommer hem från jobbet lägger de ut dem här.
Hur man än studerar bilderna så hittar inte jag iaf de där 130 anmälda.
Vi var ju inte många fler än sist ser det ut som.
blom skrev:en massa folk som betalade men inte kom.. tråkigt men sant.. men jag med fler hade ialf jäkligt roligt hoppas att alla är nöjda överlag
blom skrev:en massa folk som betalade men inte kom.. tråkigt men sant.. men jag med fler hade ialf jäkligt roligt hoppas att alla är nöjda överlag
Nej den glömde vi inte. Kungljung's hoj började skramla konstigt så den vågade han inte köra så han fick bli Ogge's Biatch.Supermoto skrev:Glömde ni mr.K's lånebajk lik förbannat
Om det är den, eller en annan, är det nåt ni vill vi ska göra med den (om det inte redan är fiat vill säga)??
aha, ajfanMr K skrev:Nej den glömde vi inte. Kungljung's hoj började skramla konstigt så den vågade han inte köra så han fick bli Ogge's Biatch.
Tackar för en FETEBRA fest
RadicalRiders vann största grupp/klubb.
RadicalRiders burnade mest.
RadicalRiders lämnade Örebro sist.
maffans & trollkarlens bilder kommer anarast möjligt
jeppblom skrev:det är väl maffan.. eller
han fixxar hämt själv.....Supermoto skrev:aha, ajfan
Var är den?
Nåt ni vill vi ska göra med den?
Ni är fanimej sanslösa, räcker tydligen inte med att supa bort mobil, kamera samt diverse andra pinaler, hur lyckas man att supa bort en hoj.Mr K skrev:jepp
han fixxar hämt själv.....
stephenj skrev:Ni verkar ha haft kul!
Undrar vem som hänger över räcket i den här bilden?
http://the.yellow-b.us/mikke/gallery/view_photo.php?set_albumName=Sporthojsfesten-2005-Fiskeboda-av-Johanjulgran&id=PICT0265
Han är väldigt lik någon på den bilden...
Haha. jag skulle ju ta på er två. Var för full för att hålla kameran bra och med rätt inställningar. Men va fan. Lite ser man.TERMINATOR skrev:finns det ingen som har en bil när jag fet rockar på brutus trummor till 800 grader
MikkE skrev:Haha. jag skulle ju ta på er två. Var för full för att hålla kameran bra och med rätt inställningar. Men va fan. Lite ser man.
BILD
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |