RoLLER skrev:Det va varmt idag, spexiellt i hjälmen. Hans hår började brinna. (nick?)
benkar skrev:Roller... en sista chans... Ta bort min regplåt NU eller så dräper jag hela tråden, synd med tanke på vilket jobb du gjort med att lägga upp alla fina bilder!
/B
Fredda66 skrev:7. Vad fasiken garvar dem åt?
håkanolsson skrev:Ja, va fan garvar de åt Miton för?
Syns inte regplåtarna på dagarna annars... ?Åke skrev:Åh, underbart med så många regplåtar. Bara att välja ut en shysst hoj, kolla ägaren och åka dit och plocka den.
Tack!
Nån som vill köpa delar, PM:a mig,,,
/Kjell K Riminell
Det är det fina med nicks, man är anonym mot alla utom de man vill skall veta det!RoLLER skrev:Syns inte regplåtarna på dagarna annars... ?
RoLLER skrev:Syns inte regplåtarna på dagarna annars... ?
Jag hajjar ju det.... men asså.... jag förstår inte hemlighets-hysterin bara för att det e internet helt plötsligt... Det är inte så att den inte syns när vi kör på gatan lixom. Men OK, jag har fattat koden.... hädanefter retusheras bröder och systrar. Jag måste ju ändå öppna bilderna och bygga på musklerna och ta bort finnarna, så då kan jag lika gärna editera nummerplåtarna i fartengpf skrev:Iofs, har du kollat med honom så är det ju lugnt. Men stora anledningen till att man blankar skyltarna är att ingen ska kunna se "ahh, den där hojjen ser jävligt nice ut" och slår upp reggplåten och ser var hojjen bor och sen går och stjäl den.
Självklart så körde ingen för fort.
Har du inte redan gjort det????RoLLER skrev:öppna bilderna och bygga på musklerna och ta bort finnarna, så då kan jag lika gärna editera nummerplåtarna i farten
Närå... jag tjackade GPS till kärran men det behövs inte när Benker leder gruppen... Osså hade jag Mattias lekandes på tanken bakom så ere lugnt ändå, går ju lixom inte att hamna fel dåSweedo skrev:Låter som Roller glömde att köpa till gps på Rettan.
Förlora inte kontakten med gruppen, broder, eller Mattias
gpf skrev:Beror på hur fort man kör
Men allvarligt, varför göra det lättare för otyget att hitta hojjarna..?
Lg skrev:thats me,som förövrigt kommer att fixa ett framdäck till dej,så var snäll!
Hörrödudu..... käft nu Tänk om brudarna som läser det här tror att jag älsar lika dåligt som jag kör båge Näe... är det nåt jag kan så är det att....Sweedo skrev:Näh, det är bar föraren som haft ... sedan ´97!
RoLLER skrev:GPF tänker... hummsa... det saknas nåt där nere....
GaaaaHAhahAHahHAHAHA.... va fen Kör man för fort så hinner inte damerna i bikini se mig ju, det va det som va tanken... men det kommer juniorerna på så småningomSweedo skrev:Eller:
"om vi alla tre sätter en fot bak på Rettan och skjuter på så får han väl upp farten?"
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|