Bilder Stunt & Street kväll Barkarby 070822

Zacke

Medlem
Gick med
25 Jul 2006
Hoj
Yamaha YZF R1 -07, Yamaha FZ6s -04, GasGas 300 TXT Pro -12
Tyvärr hann jag inte "skjuta" in mig innan det blev för mörkt, men håll till godo med dessa.

SbexFoto_5120.jpg

SbexFoto_5129.jpg

SbexFoto_5132.jpg

SbexFoto_5133.jpg

SbexFoto_5134.jpg

SbexFoto_5135.jpg

SbexFoto_5136.jpg

SbexFoto_5137.jpg

SbexFoto_5138.jpg

SbexFoto_5142.jpg

Zacke

Medlem
Gick med
25 Jul 2006
Hoj
SbexFoto_5119.jpg

SbexFoto_5130.jpg

Grymt !
Som vanligt !

Tackar !

Ville köra lite själv innan jag fotade men det blev mörkt alldeles för fort, tyvärr.
Men det kryllade ju av fotografer, så förhoppningsvis dyker det upp fler bilder.

Last edited:

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
Kör vi så att alla fotografer kanske använder den här tråden? Så man slipper leta massa fototrådar?

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Trevligt Zacke!

Ska bara sortera lite bland de 450 bilderna jag tog innan jag kan lägga upp! :D

Mr W

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
R-1000
SbexFoto_5119.jpg

SbexFoto_5130.jpg

Tackar !

Ville köra lite själv innan jag fotade men det blev mörkt alldeles för fort, tyvärr.
Men det kryllade ju av fotografer, så förhoppningsvis dyker det upp fler bilder.

Zacke du e kung......kom med på bild igen!!! Tjohooo:tummenupp

Blåvita Gixxern med Röd hjälm...tack igen.....kanonbilder som alltid

W

Hulken_1

Ny hoj i garaget
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Ingen
Tjena Zacke och Gnutten.
Det blev inget fotande utan jag var där med hojen och körde mest street. En annan gång får vi ljuga om fototeknik.
Gnutten upp med korten, så hittar du en risig ZX9R vit-grön med kraschkåper då är det jag.

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Tjena Zacke och Gnutten.
Det blev inget fotande utan jag var där med hojen och körde mest street. En annan gång får vi ljuga om fototeknik.
Gnutten upp med korten, så hittar du en risig ZX9R vit-grön med kraschkåper då är det jag.

Jo jag tror jag fick något på dig, då måste jag ha mer tid efter jobbet även om frugan & barnet kräver sitt. Dock vid en snabbkoll så blev mkt skit om man jämför med de fina bilderna här! Jag laborerar alldeles för mkt med slutartid nu!
Försökte få ordning på bilderna med slutartid 1/640 och ibland 1/500 samt 1/800.

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
Jo jag tror jag fick något på dig, då måste jag ha mer tid efter jobbet även om frugan & barnet kräver sitt. Dock vid en snabbkoll så blev mkt skit om man jämför med de fina bilderna här! Jag laborerar alldeles för mkt med slutartid nu!
Försökte få ordning på bilderna med slutartid 1/640 och ibland 1/500 samt 1/800.

Tjitt.. vad körde du för ISO-tal på dom slutartiderna?

Jag fotade med ISO 50 :skrämd med längre slutartider. Bilderna blev inte sådär jättebra. Dessutom ser man ju alla fel när man kommer hem. Exempelvis värsta feta vita lastbilsflaket i bakgrunden som förstör varje bild.

Näe, man skall hålla sig till sin filmning kanske :)

Petar upp lite bilder ja också när jag kommer hem senare ikväll.

Last edited:

miken

Back with a new bike
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
ZX-10R -08
Snygga bilder!
Fick du någon på en ZX-10R (titan-färgad) skulle jag bli überglad :)

Zacke

Medlem
Gick med
25 Jul 2006
Hoj
Tjena Zacke och Gnutten.

Tjena!
Tyvärr tror jag det blir svårt att fota mer på Street & Stunt kvällarna på Barkarby, blir fort mörkt på kvällarna i september....
Ska på Street Cars Fest på lördag och fota lite bilar, är det någon av er som ska dit?

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Tjena!
Tyvärr tror jag det blir svårt att fota mer på Street & Stunt kvällarna på Barkarby, blir fort mörkt på kvällarna i september....
Ska på Street Cars Fest på lördag och fota lite bilar, är det någon av er som ska dit?

Nopp inga bilar bilr det för mig i helgen! Fick sluta fota pga ljuset strax efter kl 20

Tjitt.. vad körde du för ISO-tal på dom slutartiderna?

Jag fotade med ISO 50 :skrämd med längre slutartider. Bilderna blev inte sådär jättebra. Dessutom ser man ju alla fel när man kommer hem. Exempelvis värsta feta vita lastbilsflaket i bakgrunden som förstör varje bild.

Näe, man skall hålla sig till sin filmning kanske :)

Petar upp lite bilder ja också när jag kommer hem senare ikväll.

Körde med ISO 200 fram till ca kl 19 sen fick jag öka & blanda lite mellan 400 & 800. Försökte köra med ISO 1600 i slutet vid kl 20 men avskyr det då allför mkt brus kommer med då!

Jag kör med kort slutartid 1/1000 när jag vill ha skarpt både på objektet & bakgrunden för det mesta ibland får jag gå upp till 1/1250. Försöker lära mig få mer fart i bilderna och leker med längre slutartider. 50 i ISO, är det kompaktkamera du kör med?

Jo jag ska försöka fixa lite bilder när jag kommer hem.

Zacke: Grym bild med bra fokus samt färgerna på den silver färgade Suzukin! Roligt att man ser intrumenteringen reflektera mot visiret. :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...