BILDER: Sviestad 2007-05-22 (RR-träning)

sandstream

Guest
Här hittar den som är intresserad ett fåtal bilder från gårdagens RR-träning i Linköping: http://www.hembiobutiken.se/images/perra/lms_traning_20070522/

Vill man ha en eller flera av bilderna utan min signatur, i högre upplösning och större storlek så skicka ett PM med bildens namn samt e-postadress.

Några smakprov:

IMG_0171.jpg

IMG_0177.jpg

IMG_0184.jpg

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Mycket fina 2-taktsbilder. Är det konvertering på gång månne? :D Kan bara tänka mig hur utanför du kände dig när Torkel och jag stod och varmkörde i perfekt symbios. Ah, vilken trottelrespons, spot on bestyckning i dag. :)

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Mycket fina 2-taktsbilder. Är det konvertering på gång månne? :D Kan bara tänka mig hur utanför du kände dig när Torkel och jag stod och varmkörde i perfekt symbios. Ah, vilken trottelrespons, spot on bestyckning i dag. :)

Du har fått en clean lack på din hoj också :tummenupp

sandstream

Guest
Mycket fina 2-taktsbilder. Är det konvertering på gång månne? :D
Nej, de flesta tvåtaktarna höll av förklarliga skäl till i B-gruppen ;)

(Den här gången tog jag iaf Gull på rakan, ville bara visa vem som är snabbast rakt fram och att inte pojkvaskern ska tro att han är något :rolleyes: :D )
Kan bara tänka mig hur utanför du kände dig när Torkel och jag stod och varmkörde i perfekt symbios.
Jag undrade mest varför man åker till en träning för att stå och brumma i depån, ut med er på banan istället och bli lika snabba som jag :tungan

varför fota du inte rossi ?:tungan
Rossi och jag körde i samma grupp (av förklarliga skäl, de försöker ju hålla de snabba grabbarna i en grupp och de lite äldre herrarna på mopeder etc i den andra gruppen) :hihi

Last edited:
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...