Bilder Sviestad 30/8

Stalker

Nu ännu snabbare..
Gick med
19 Apr 2007
Ort
Linköping
Hoj
R1-07
Såg att det var nån fotograf som var o tog bilder på sviestad idag. Nån som vet om han har lagt upp dom nånstans? BTW nån som vet hur det gick för killen med tt600:n...
 

JonasR1

Gött mos i motorn, Röjmon
Gick med
18 Oct 2006
Ort
Norrköping
Hoj
Yamaha YZF R1 -03
Vet inget om några bilder, men får man fråga vad som hände med tt600 (den gula triumphen va?) var där på förmiddagen men sen åkte jag hem. Pratade dock lite med honom, så undrar vad som hände?
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Vet inget om några bilder, men får man fråga vad som hände med tt600 (den gula triumphen va?) var där på förmiddagen men sen åkte jag hem. Pratade dock lite med honom, så undrar vad som hände?

Han fick sladd på hojen i snabbhögern ut på start/målrakan, såg otäckt ut. Ambulanstransport till sjukhuset.
 

Obesitas

c;)
Gick med
17 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
-
Ok, ja jag såg bilderna såg väldigt otäckt ut, hoppas han klarade sig bra ändå.

Det var jag som drog ikull Triumph:en och ja, det gick bra. Lite blåmärken och miniskrapsår är väl menen jag får leva med. :tungan Hade nog en del tur ser det ut som på bilderna. Tack för hjälpen allihop! Fick åka hem från sjukan igår kväll i varje fall. Nån som såg hur det gick med hojen förresten? Jag vill nog inte veta. :gnissla Jaja, skitkul dag var det fram dit ändå!
 

STRAM WIRE

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2006
Ort
Norge
Hoj
Honda CBR1000RR
Det var jag som drog ikull Triumph:en och ja, det gick bra. Lite blåmärken och miniskrapsår är väl menen jag får leva med. :tungan Hade nog en del tur ser det ut som på bilderna. Tack för hjälpen allihop! Fick åka hem från sjukan igår kväll i varje fall. Nån som såg hur det gick med hojen förresten? Jag vill nog inte veta. :gnissla Jaja, skitkul dag var det fram dit ändå!

Den så ikke så ille ut,mest plastikk-skader.....Krya på dig!!!!
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Det var jag som drog ikull Triumph:en och ja, det gick bra. Lite blåmärken och miniskrapsår är väl menen jag får leva med. :tungan Hade nog en del tur ser det ut som på bilderna. Tack för hjälpen allihop! Fick åka hem från sjukan igår kväll i varje fall. Nån som såg hur det gick med hojen förresten? Jag vill nog inte veta. :gnissla Jaja, skitkul dag var det fram dit ändå!

Såg inte så kul ut när du låg där. Krya på dig:tummenupp
 

JonasR1

Gött mos i motorn, Röjmon
Gick med
18 Oct 2006
Ort
Norrköping
Hoj
Yamaha YZF R1 -03
Det var jag som drog ikull Triumph:en och ja, det gick bra. Lite blåmärken och miniskrapsår är väl menen jag får leva med. :tungan Hade nog en del tur ser det ut som på bilderna. Tack för hjälpen allihop! Fick åka hem från sjukan igår kväll i varje fall. Nån som såg hur det gick med hojen förresten? Jag vill nog inte veta. :gnissla Jaja, skitkul dag var det fram dit ändå!

Ok, skönt att höra att det gick bra. Men jag har för mig att när vi pratade om att åka omkull så var det ingen av oss som skulle göra det, nu gjorde båda det, tråkigt. Men som tur är blev det ju bara materiela skador.
 

Krusäng

Slakthuset MC
Gick med
20 Feb 2007
Ort
Nyköping
Hoj
R1-06
Det var jag som drog ikull Triumph:en och ja, det gick bra. Lite blåmärken och miniskrapsår är väl menen jag får leva med. :tungan Hade nog en del tur ser det ut som på bilderna. Tack för hjälpen allihop! Fick åka hem från sjukan igår kväll i varje fall. Nån som såg hur det gick med hojen förresten? Jag vill nog inte veta. :gnissla Jaja, skitkul dag var det fram dit ändå!

Du hade bra fart in i kurvan efter att du kört om mig iaf, tänkte att satan vad han gasade då, sen nästa gång jag tittade upp lite längre fram när jag gick ut på rakan låg du och /rullade gled på asfalten och hojen drog in i kanten, såg lite otäckt ut men skönt att allt gick bra, andra snubben jag åkte bakom som åkte av, först framhjulssläpp på r1an och sen du som fick bakhjulssläpp

Din hoj klarade sig förvånansvärt bra som sagt. inget tokskrotning vid någon av avåkningarna
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top