Teddy
"...I been here for years"
Varför är det så? Banan har ju inte direkt blivit bättre. Har alla nya hojar eller är däcken bättre eller har alla lagt i tvåan?oFFkeFF skrev:Skoja inte att i stort sett ALLA kör fortare...
Varför är det så? Banan har ju inte direkt blivit bättre. Har alla nya hojar eller är däcken bättre eller har alla lagt i tvåan?oFFkeFF skrev:Skoja inte att i stort sett ALLA kör fortare...
Teddy skrev:Varför är det så? Banan har ju inte direkt blivit bättre. Har alla nya hojar eller är däcken bättre eller har alla lagt i tvåan?
Gött, du kommer att skita på dig när den väl fungerar! Nästa onsdag på Åsen kanske? Jag ska dit i alla fall.Goodstuff skrev:NU har motorn examinerats och ett vevstakslagerras är dokumenterat. En dålig generator fanns också men det finns hopp för gammhojen.
Vet inte om det var relaterat till den trasiga o-ringen men troligen inte.
Om jag hinner få ihop den tills dess. Hoppas på det men det är en del att göra.Torkel skrev:Gött, du kommer att skita på dig när den väl fungerar! Nästa onsdag på Åsen kanske? Jag ska dit i alla fall.
DreeTman skrev:Tappade suget lite av att åka gata efter alla dödsolyckor osv, så jag tänkte satsa på rookie 600 till nästa år om jag hinner lära mig köra tills dess.![]()
flykay76 skrev:KUL!!! Välkommen in i gänget!![]()
Goodstuff skrev:genratorn var kass också. De lindade delarna som sitter innanför svänghjulet satt löst och glappade ca 3-4mm vilket ju inte öär så bra vare sig för tändning, avgasventilstyrningen eller batteriladdningen....
Blanda inte ihop mitt sönderkörda as från nordatlantens botten med Goodstuffs Thunder From Down Under. Den kom med gröt i halsen, Wienerbröd i vevhuset, och ett par Pölse simmande i kylaren. Vanliga ålderstecken på danska hojar är åderförkalkning och skrumplever. Dejligt!Mattias skrev:Gamla norskhojar verkar ju vara bättre än kinderägg vad gäller antalet överraskningar.
Fifan, du har ingen tur du! Lider med dig...Goodstuff skrev:Stator, rotor och tändbox, går bara att köpa i ett paket, kostar 9800 sek...
Vev hade jag en renoverad som riktats till ok toleranser så det är ok.
Begagnad stator/rotor har lokalisertas men pengarna tryter.![]()
Epoxylim kostar 45 spänn på Biltema....eus skrev:Fifan, du har ingen tur du! Lider med dig...
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |