Du menar den här lurven?*DanTheMan* skrev:E det bara jag som tycker att Freddes röv på bild 2 e snyggare
Btw så står det en jävligt sexig kille i kiosk-kön i rött-svart-vitt skinnställ.
Du menar den här lurven?*DanTheMan* skrev:E det bara jag som tycker att Freddes röv på bild 2 e snyggare
Btw så står det en jävligt sexig kille i kiosk-kön i rött-svart-vitt skinnställ.
P@trik skrev:Killen med glassbilen gjorde väl en förmögenhet när han mötte er..![]()
Det är ju jag juBiifer skrev:Vaxholmsbilder:
1. mat är gott. Men vad är det i bakgrunden?
Den var skön Benkar!benkar skrev:När glassbilen närmade sig (med en tjej bakom ratten) så uppstod det inom några sekunder, i sann SH-anda, diskussioner om ett "gruppköp av glass", men föll på att vi inte kunde enas om vilken glass-sort det skulle gruppköpas...
och innan vi pratat ihop oss försvann glassbilen i horisonten...
![]()
![]()
![]()
/B
Men vad skådar mitt norra öga, min pärla på bildBiifer skrev:Grävde lite och lyckades hitta lite hojbilder också; tänka sig![]()
Fick med dig också, med glass o allt.sandstream skrev:Men vad skådar mitt norra öga, min pärla på bild![]()
Rackarns vilken snygg killeBiifer skrev:Fick med dig också, med glass o allt.
Tåbbä skrev:Varför varför varför varför varför varför varför varför åker man med tröja utanpå stället??
Det är han!Mattias skrev:Mannen i gult/grått/svart skinnställ på sista bilden ser precis ut som den där killen som gjorde en stoppie in i en optikers skyltfönster för ett par år sen. Otroligt!
benkar skrev:När glassbilen närmade sig (med en tjej bakom ratten) så uppstod det inom några sekunder, i sann SH-anda, diskussioner om ett "gruppköp av glass", men föll på att vi inte kunde enas om vilken glass-sort det skulle gruppköpas...
och innan vi pratat ihop oss försvann glassbilen i horisonten...
![]()
![]()
![]()
/B
Tåbbä skrev:Varför varför varför varför varför varför varför varför åker man med tröja utanpå stället??
För att skilja sig från kråmpråms-/på-köpet-maffian.Tåbbä skrev:Varför varför varför varför varför varför varför varför åker man med tröja utanpå stället??
Men köp en hoj dåMikkE skrev:Fasiken, ser ut som att ha varit jävligt kul. Skulle vara najs att få ha varit med och fotat lite.
Maverick_ou812 skrev:P.S. Ser väldigt få svenska flaggor men mycket jeansarseln... D.S.![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |