Lokatobbe
Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Är det någon som fick lite bilder på min Corona Gixxer?
Är detta du kanske?
Japp det va jag.
Tack Tack
Nyfiken, men va har du för avgas? Ser inte original ut
Blåvit Gixxer K3 med tillhörande blåvit köttbulle som aggerade bromskloss i snabba gruppen?
/R
Wohoo.. Visste att det fanns fler kameror på plats!!
Fick du nån bild på svart CBR600 ratbike-edish, svart hjälm, svart visir och fult tribalskinnställ i vingliga kurvor ?
Släppte fältet och höll mig för mig själv på bananen för det mesta!
snälla snälla snälla...
Ja, då jag var en av de som inte fick plats på banan tog jag och lekte med kameran istället. Är inte vän med kameran än och det var första gången jag tog kort på objekt som rörde sig fort så ni får ta dem för vad de är
Visst är det original. Stor ,ful och låter som en symaskin
Ja, då jag var en av de som inte fick plats på banan tog jag och lekte med kameran istället.
Nya foto, nytt försök - har du nån bild på "min lilla svarta" dvs Suzuki SV1000S, svart ställ o svart hjälm? Körde efter Sara på sin svarta Kawasaki med svart/vitt ställ
Nya foto, nytt försök - har du nån bild på "min lilla svarta" dvs Suzuki SV1000S, svart ställ o svart hjälm? Körde efter Sara på sin svarta Kawasaki med svart/vitt ställ
Tyvärr får jag säga igen...
Ja, då jag var en av de som inte fick plats på banan tog jag och lekte med kameran istället. Är inte vän med kameran än och det var första gången jag tog kort på objekt som rörde sig fort så ni får ta dem för vad de är
En svart Speed Triple i snabba gruppen efterlystes såg jag så här kommer det några på den. Skicka emailaddress så kan jag maila originalbilderna!
Tyvärr ingen blå speed triple fastande i min lins! Du har säkert fastnat i någon av de andra fotografernas kamera.
Tyvärr ingen blå speed triple fastande i min lins! Du har säkert fastnat i någon av de andra fotografernas kamera.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|