Bilder Ullna Hillclimb 22 maj 2004

Drakkvinnan

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Er6 -08
Vi var oxå där!!!

Hade inte heller sett hillclimbing tidigare (förrutom på TV då) och tog nu chansen att se det i verkligheten. Var där med D-one, Bryd och Terry (Terpa). Helkul och kommer att ta tillfället att se det igen i Botkyrkabacken den 7 aug. :tummenupp
Vilka bra bilder du fick Benkar!!!! Flying Finn en jätteduktig åkare och kul att han vann. :Bugar Vi åkte innan allt vart klart men blev ändå jätteblöta.
Såg dig inte där , fast det var en hel del folk som var samlade.

Höll på att bli en olycka då ngr smågrabbar lekte på en stor hög med bumlingar och en rullade ner och hamna precis bredvid en kompis till dem. Hade han kommit i kontakt med den hade nog det blivit en obehagligt tvärt slut på den tävlingsdagen......De insåg själv faran med att leka där så de gick ganska fort därifrån!!! :eek:

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Kikka skrev:
Du har lyckats jättebra med bilderna! Asfina! :tummenupp

Tack! :) Men inte 100% nöjd, ny med kameran, många knappar osv hålla reda på... får träna vidare... :tungan och snappa upp lite tips från andra på tex SH som tar suveräna bilder på hojar i rörelse!

/B

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
benkar skrev:
Varit på väg åka titta på Ullna Hillclimb ett antal gånger, inte blivit av, men till sist så! En brant backe vid Ullnatippen i Täby (norr om Tokholm) och så lite "ombyggda" hojar... :gnissla allt från japsmotorer till HD, och så ska dom ta sig upp för backen.... Klart sevärt och inte sista gången jag kollar på det! Bara lite trist väder, men regnet höll sig borta nästan hela dagen, men regnade desto mer sedan... :6surkart
/B

Jag och Johan kom oxå iväg! Tack, bugar och bockar för friplåtarna!! Synd att det började regna bara. Vi var tvungna att ta ett depåstopp på statoil, järvakrog, för kaffe, tining, och urvridning av tröjor. Kläder är blöta om det droppar om dem, men Johans tröja RANN det om!! :huvet

/FW

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
watson skrev:
Jag och Johan kom oxå iväg! Tack, bugar och bockar för friplåtarna!! Synd att det började regna bara. Vi var tvungna att ta ett depåstopp på statoil, järvakrog, för kaffe, tining, och urvridning av tröjor. Kläder är blöta om det droppar om dem, men Johans tröja RANN det om!! :huvet

/FW

Ja, regnet på slutet var INTE kul, ett elände gå dom 15 metrarna från bilen till matstället i Täby på vägen hem, blev ju nästan lite blöt... kändes som overkill att fälla upp paraplyet... :tungan Men, tyckte faktiskt synd om alla på två hjul när regnet brakade loss, jag brukar annars vara den på hoj som svär åt dom i bil när man står/kör där i regnet, men trodde för en gångs skull på SMHIs prognos och tiggde till mig plats i en bil.... :rofl

/B

MikkE

Guest
Dom där däcken var fasiken inte att leka med!
Var där för 3 år sedan, faktiskt jävligt kul att se på.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin