Kawarider
Gamla män gör det skönt men sakta
Handlade en digitalkamera på semestern och tänkte nu lägga in en snygg semesterbild. Begriper ju ingenting av hur det går till så det blir ingen bild. Var hittar man en grundkurs i det ämnet?
Kawarider skrev:Handlade en digitalkamera på semestern och tänkte nu lägga in en snygg semesterbild. Begriper ju ingenting av hur det går till så det blir ingen bild. Var hittar man en grundkurs i det ämnet?
Det är steget från datorn till hemsidan som jag inte grejar, första biten från kamera till datorn klarade t.o.m. jag. Funkade precis som du sa.Freddy82 skrev:Det följde väl med en överföringskabel, i med den i kameran när den är av - plugga i datorn och sen på med kameran så kommer det upp en ruta i windows där du kan kika på bilderna.
Kawarider skrev:Handlade en digitalkamera på semestern och tänkte nu lägga in en snygg semesterbild.
Har ju schyssta dubbdäck till tvåhjulingen så jag blir väl inte helt strandsatt om min växellåda är skrot.Hedestig skrev:På tal om snygga bilder, så kan jag ordna bilder på en "snygg" växellåda till en SAAB
Undrar just om det blir 2 eller 4 hjul i vinter för Hondarider.......
Kawarider skrev:Har ju schyssta dubbdäck till tvåhjulingen så jag blir väl inte helt strandsatt om min växellåda är skrot.
Hade nog varit plättlätt om inte bilderna varit för stora. Suck Suck!! Vet att nån kommer att säga "det är ju bara att krympa ner dom" skulle gjort det om jag kunde!Ouroboros skrev:Om du vill lägga in bilden/bilderna här på sporthoj så är det ganska enkelt.
Skriv din lilla text som vanligt sen scrollar du ner en bit så ser du en rubrik som lyder "Extra Val".
Där ser du en liten ruta där det står "Hantera Medskickade Filer". Klicka på den så kommer det upp en liten ruta där du kan lägga upp 3 bilder på en gång, vill du lägga upp fler så upprepar du alltihop igen.
Klicka på "Bläddra" och leta upp bilden på det ställe du har den på datorn.
Klicka sen på "Ladda upp"
Stäng fönstret.
Sen är det bara att klicka på "Skicka Svar" precis som vanligt.
Letar sovsäck och underlag som kan vara bra att ha på Deltaträffen, kan kanske ligga i den ände av bilen där vxl inte sitter?Hedestig skrev:Skämt å sido, efter och mycket så går det nog vägen, den är ju trots allt i goda händer
Kawarider skrev:Hade nog varit plättlätt om inte bilderna varit för stora. Suck Suck!! Vet att nån kommer att säga "det är ju bara att krympa ner dom" skulle gjort det om jag kunde!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|