Bus-Bo
Gudomlig sporthojare
En motard kanske? Jag skulle gissa på en KTM 525 eller dylikt, men så har jag ingen aning heller å andra sidan så förnedra mig gärna om jag har fel
Bus-Bo skrev:2693085En motard kanske? Jag skulle gissa på en KTM 525 eller dylikt, men så har jag ingen aning heller å andra sidan så förnedra mig gärna om jag har fel
Hade inte du en R6 förr i tiden? Men jag har dock svårt att tänka mig denna fälg på den cykelnGottis skrev:2693090ja den passar på en 525:a men inte med den svarvade distansen som sitter på så du har fel
Bus-Bo skrev:2693094Hade inte du en R6 förr i tiden? Men jag har dock svårt att tänka mig denna fälg på den cykeln
Om hon dragit stayupsen så långt upp så skaver dom och "rullar" automatiskt ner sig iallafall...Bus-Bo skrev:2693039och hur vet du att det strumpeböxer och inte stay-ups?
Gottis skrev:2693097Hade bara R6 Hösten 2004 och 2005 fram til september innan det offroad och Motarder fälgen till denna hoj va e husberg/ktm men efter lite modis så hamnaden på en...................................... som va väldigt billig i försäkring
Fan har du fått spons till Hondan grattis kanske nån sur gammal cr kanskeGottis skrev:2693078Tack efter som vi inet har nått bättre för oss och dettta inte ska bli någon moral tråd om stay up:s så slänger jag upp en bild till
vilken hoj hade jag denna framfälg på 2003-2004 va den enda i sverige vid det tillfället
kosz skrev:2693536Fan har du fått spons till Hondan grattis kanske nån sur gammal cr kanske
Har fått ett mail från den här,och varför söker han mig på nattstad
kosz skrev:2693536Har fått ett mail från den här,och varför söker han mig på nattstad
Såg på Discovery i helgen när dom hoppade platå hopp med en sån cooltGottis skrev:2694081nej men antar att den va för svår på denna cykel satte den 200 kg tysk motard
va fan har alla mina kort tagit vägen
Gottis skrev:2693004stay up:s är okej annars är det bara jobbigt ett par till ju att ta av
nu kommer det en ny bild vad är detta och vad har man det till
Lawner skrev:2695613Vad är detta då!
kosz skrev:2695606Såg på Discovery i helgen när dom hoppade platå hopp med en sån coolt
flugan skrev:2695627Astmaspray?
Lawner skrev:2696560hahha nej
Tittar man noga ser man att någon (jag) håller i den.
äran står på spel ta och gissa någon gång! Tycker att det är en ganska rolig bild det är dock inte hojrelaterat.
Det är en PAX FLÄKT!!!!!!!!!!!Lawner skrev:2695613Vad är detta då!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|