Erik-Ducce
do you dream of Monsters in the Dark....
Riktigt häftiga bilder...vackert och själfullt.
Smutt! Dock tycker jag du gjort några sessioner som varit mycket bättre.
Vet inte om det är min skärm nu (96" med projektorn) som gör det.. Men ligger det nå filter över bakgrunderna? Ser väldigt, typ, Pixar/Dreamworks animerat ut på vissa utav bilderna (t.ex 4'e). Men grymt coolt ställe att fota på
skitsnygga bilder !!
det som hade varit pricken ovanför pricken på i:et ( )
hade ju varit devileyes på hojen !!
skitsnygga bilder !!
det som hade varit pricken ovanför pricken på i:et ( )
hade ju varit devileyes på hojen !!
Använda en blixt (vilket det ser ut som) i det här läget blir inte så bra som dina tidigare fotograferingar, blir ganska platt, rc8an var betydligt bättre, vissa är bra här men jag tycker du borde ha kunnat fånga det bättre i en kyrka, men helt okej bilder.
Så det va därför du inte kunde fota jetskiåkning?! hehe.
Sjyssta bilder. Även om jag personligen kan tycka att det skulle vart någon coolare båge. En sån där kan ju vem som helst gå in på affärn o köpa vilken dag som helst. Nog för att r6an e snygg men ja, ni förstår.
Peace out!
Faktiskt inte använt blixt på någon utav de bilder som ligger uppe. Tyckte blixten tog bort hela stämmningen därav fick de bilderna ligga kvar på hårddisken. Fångat det bättre vet jag inte om jag kunnat gjort dock. Det var bra mycket svårare än vad jag trodde. Om ett år kanske jag har det hemma
Manglad stunthoj? *asgarv*
Faktiskt inte använt blixt på någon utav de bilder som ligger uppe? Tyckte blixten tog bort hela stämmningen därav fick de bilderna ligga kvar på hårddisken. Fångat det bättre vet jag inte om jag kunnat gjort dock. Det var bra mycket svårare än vad jag trodde med det ljuset....
Förstår inte vad du menar med platt dock. Men det ligger väl återigen i betraktarens ögon.
Superbilder! Bra gjort att få sådan skärpa i den dunkla miljön. Vilken kamera/objektiv?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|