Bildsession: Yamaha R6 goes to church...

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Smutt! Dock tycker jag du gjort några sessioner som varit mycket bättre.
Vet inte om det är min skärm nu (96" med projektorn) som gör det.. Men ligger det nå filter över bakgrunderna? Ser väldigt, typ, Pixar/Dreamworks animerat ut på vissa utav bilderna (t.ex 4'e). Men grymt coolt ställe att fota på :tummenupp

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Hoj
Yamaha R6 -03
Smutt! Dock tycker jag du gjort några sessioner som varit mycket bättre.
Vet inte om det är min skärm nu (96" med projektorn) som gör det.. Men ligger det nå filter över bakgrunderna? Ser väldigt, typ, Pixar/Dreamworks animerat ut på vissa utav bilderna (t.ex 4'e). Men grymt coolt ställe att fota på :tummenupp

Har inte tänkt på faktiskt, tror det kan vara ljuset som gör det... Det var inte lätt, även med studioljus. Ska forska i det lite dock nu när du säger det :tummenupp

-=[P-son]=-

Turn In - Apex - Flat Out - Highside
Gick med
7 Jun 2009
Hoj
Yamaha R6 -00 x 2, Husa 650 Motard, Husa 450 Enduro
skitsnygga bilder !!

det som hade varit pricken ovanför pricken på i:et ( :rolleyes: )
hade ju varit devileyes på hojen !! :banana

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Hoj
Yamaha R6 -03
skitsnygga bilder !!

det som hade varit pricken ovanför pricken på i:et ( :rolleyes: )
hade ju varit devileyes på hojen !! :banana

Vi hade devil ears istället..... :rofl

Devilears.jpg

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Såld!
Använda en blixt (vilket det ser ut som) i det här läget blir inte så bra som dina tidigare fotograferingar, blir ganska platt, rc8an var betydligt bättre, vissa är bra här men jag tycker du borde ha kunnat fånga det bättre i en kyrka, men helt okej bilder.

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 fighter -05
Så det va därför du inte kunde fota jetskiåkning?! hehe.

Sjyssta bilder. Även om jag personligen kan tycka att det skulle vart någon coolare båge. En sån där kan ju vem som helst gå in på affärn o köpa vilken dag som helst. Nog för att r6an e snygg men ja, ni förstår.

Peace out!

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Hoj
Yamaha R6 -03
Använda en blixt (vilket det ser ut som) i det här läget blir inte så bra som dina tidigare fotograferingar, blir ganska platt, rc8an var betydligt bättre, vissa är bra här men jag tycker du borde ha kunnat fånga det bättre i en kyrka, men helt okej bilder.

Faktiskt inte använt blixt på någon utav de bilder som ligger uppe? Tyckte blixten tog bort hela stämmningen därav fick de bilderna ligga kvar på hårddisken. Fångat det bättre vet jag inte om jag kunnat gjort dock. Det var bra mycket svårare än vad jag trodde med det ljuset....
Förstår inte vad du menar med platt dock. Men det ligger väl återigen i betraktarens ögon.

Så det va därför du inte kunde fota jetskiåkning?! hehe.

Sjyssta bilder. Även om jag personligen kan tycka att det skulle vart någon coolare båge. En sån där kan ju vem som helst gå in på affärn o köpa vilken dag som helst. Nog för att r6an e snygg men ja, ni förstår.

Peace out!

Manglad stunthoj? *asgarv* :rofl:smasha:krama

Last edited:

Jonas

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2007
Hoj
Honda Cbr1000RR -10
fan Amanda du e min idol

TACK....för den bilden, du gjorde min fredagkväll :Bugar

:D:D:D:D:D:D

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 fighter -05
Faktiskt inte använt blixt på någon utav de bilder som ligger uppe. Tyckte blixten tog bort hela stämmningen därav fick de bilderna ligga kvar på hårddisken. Fångat det bättre vet jag inte om jag kunnat gjort dock. Det var bra mycket svårare än vad jag trodde. Om ett år kanske jag har det hemma :tummenupp

Manglad stunthoj? *asgarv* :rofl:smasha:krama

Ja, faktiskt, en manglad stunthoj skulle bli en jävla kontrast där inne iaf. ;)

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Såld!
Faktiskt inte använt blixt på någon utav de bilder som ligger uppe? Tyckte blixten tog bort hela stämmningen därav fick de bilderna ligga kvar på hårddisken. Fångat det bättre vet jag inte om jag kunnat gjort dock. Det var bra mycket svårare än vad jag trodde med det ljuset....
Förstår inte vad du menar med platt dock. Men det ligger väl återigen i betraktarens ögon.

Vart kommer ljuset ifrån där hojen står rakt framifrån då, ser ut som en blixt står precis bakom bakhjulet? :)

Okej men då är det de "naturliga" ljuset jag tyckte inte passade in till 100, tycker personligen det är snyggare om allt har samma "färg" på ljuset då det vita som kommer från dörren? hamnar lite platt, ser ut som en blixt står bakom bara.. men men ska inte klaga fina bilder men tycker du har gjort bättre.

sampee

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Hypermotard 1100 Evo
Superbilder! Bra gjort att få sådan skärpa i den dunkla miljön. Vilken kamera/objektiv?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln