Bildspel från Sturup 23 september 2007

BoM

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Söker
Här är ett bildspel med bilder tagna 23 September på Sturup Raceway. Känner ni igen er på någon bild och vill ha den så maila mig, länk finns under Contact. Beskriv hoj och skinnställ i mailet så letar jag reda på bilden eller ange vilken bild i bildsekvensen. Bilderna är tagna med en 12 MPixel kamera. Jag kan emaila eller skicka bilden mot en liten administrationskostnad. Skriv era önskemål i mailen.

Sätt på ljudet.

/Bo M

Bildspel från Sturup Raceway 23 September

SanneJ

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
ZX-636R ´04
BoM wrote: Sätt på ljudet.
b185.gif

Men mycket snygga bilder:tummenupp

Lade

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZX6
ang bild

Hej!

Jag använder inte det mailprog som kommer upp när man trycker på länken så jag skriver här istället.

Jag skulle vilja få bilden som är näst sist i första kapitlett. Grön kawa med röda lappen på höger sidan på fronten, svart skinnställ med en hjälm som är svart, grå och vit spräcklig.

Skicka över hur du vil göra med betaling och bild. Min mail är larsd@bredband.net

/ Lasse

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Tjena Bo. Hur kommer det siga tt du visar helt olika saker beroende på vilken webläsare man har? Kör man Firefox får man se 11 bilder i bra kvalitet, kör man explorer får man ett bildspel med massor av små bilder i betydligt sämre kvalle.

Snygga bilder! Men får jag välja så är Firefoxvarianten bäst. Gillar att bläddra själv.

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Tjena Bo. Hur kommer det siga tt du visar helt olika saker beroende på vilken webläsare man har? Kör man Firefox får man se 11 bilder i bra kvalitet, kör man explorer får man ett bildspel med massor av små bilder i betydligt sämre kvalle.

Snygga bilder! Men får jag välja så är Firefoxvarianten bäst. Gillar att bläddra själv.

hmm... jag körde Firefox och fick först se bilder i hög kvalle (fast bara 9 av utlovade 11 eller hur många det nu var, två färre) sen fick jag se ett "animerat" spel med en massa lågupplösta bilder.

BoM

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Söker
Firefox webläsare

MathisenGraphicsLab-siten är fortfarande under uppbyggnad. Vi har inte testad i Firefox. Flera bilder kommer att visas i en ny matrisform senare.
/BoM:)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...