Sviestad är rätt, men bara en träning, var är vi nudå och varförkajlyl skrev:Staffanstorp-Sviestad RR-SM premiär
beats me...GSXR1100R skrev:Sviestad är rätt, men bara en träning, var är vi nudå och varför
du ska meka dit en jätte fjäder under hojjen och sen motera den i sandlådan så du slipper vara farträdd, men ändå kan får luta dig i kurvornaGSXR1100R skrev:Ledtråd
Aee skrev:Fin bil du har
vad e det för nån?
jag tror att du ska till ett flygfält å leka lite, därav bilden på lekplatsen
Numrerade stunthojarAee skrev:Fin bil du har
vad e det för nån?
jag tror att du ska till ett flygfält å leka lite, därav bilden på lekplatsen
Ser ut som Sweedi´s hoj?GSXR1100R skrev:Kalle Kanyl är helt väck som vanligt, bilderna är ifrån Campingen i Linkeboda, vems hoj står brevid min och vad heter hans mek denna dag
2003Aee skrev:Ser ut som Sweedi´s hoj?
Ohhh rätt igen Meken då, han har liten hjärna och går ofta sönderkajlyl skrev:No1's hoj!? meken vette fan
Oscar?!GSXR1100R skrev:Ohhh rätt igen Meken då, han har liten hjärna och går ofta sönder
MoahahahahLjungqvist skrev:Påväg till stan för att bränna 152 varv runt samma kvarter och lyssna på Scooter. Eftersom det inte räcker med neonljus kjolpaket och en monstervinge byggd av morsans strykbräda så har ni lånat två motorcyklar av storebror.
Väl nere på stan tappar ni kärran i första bästa korsning när ni ska rejsa ikapp med Tompas vråltrimmade 240 med luden klädsel och 4" system utan kat...
Inte sant?
Ohhh jag döööör , nej här kommer en till bildkajlyl skrev:Oscar?!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|