Bilduppladdningsfunktionen verkar nere

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hej
Skulle skriva ett inlägg i min byggtråd och ladda upp en bild i samband med detta. Men det verkar inte funka. Har provat med olika webläsare, men ingen framgång. Är det bara jag, eller är det SH som trasslar?

/Jörgen

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Verkar funka för mig? (google chrome)

Aha. Efter att ha tryckt på "Hantera filer" så får jag inte upp det fönstret korrekt, det fönstret förblir helt svart. Det måste vara ngt i min dator som inte längre funkar med SH.
Får det inte att funka varken med Google Chrome eller Explorer. Har provat att starta om datorn.

Kawa_Mannen

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
KTM 1190 Adventure R -13
Hmmm :va

Fast när jag laddar upp bilder så finns det ingen "Hantera filer knapp" utan för mig ser det ut så här:

bildguide.jpg

Ser det annorlunda ut för dig?

Jag kör med "Standardredigerare - Extra formateringsverktyg" och "Utökat system för uppladdning av filer aktiverat" om det gör någon skillnad? http://www.sporthoj.com/forum/profile.php?do=editoptions

Jag antar att du testat att ta bort kakor och webbhistorik? Annars gör det och kör en runda med CCleaner. Prova även att inaktivera Adblock om du har det aktiverat!

Hjälper inte det heller så får du köra den gamla hederliga
koden :) Kan rekommendera http://www.flickr.com/ om du vill ladda upp bilder :tummenupp

Edit: Bilden blev tydligen för stor... och det går inte scrolla åt sidan längre?

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Hmmm :va

Fast när jag laddar upp bilder så finns det ingen "Hantera filer knapp" utan för mig ser det ut så här:

Ser det annorlunda ut för dig?

Ok, det är ju en annan möjlighet. Jag har som regel valt "avancerat"-knappen när jag ska skriva mer påkostade inlägg med bilder etc. Då får man bla upp "Hantera filer"-knappen

Men nu provade jag den knappen i övre raden som du föreslog, och nu funkar det, dvs jag får upp det fönstret jag förr fick upp med "Hantera filer"-knappen.

Tac för tipset, nu ska jag komplettera inlägget i min byggtråd med bild.

hnric

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
S1000RR -11
Får det här felet när jag försöker ladda upp bilder till mitt garage. Testat med både 'utökat system för uppladdning' aktiverat och avstängt.

Bifogat

• garage_img_error.jpg
    garage_img_error.jpg
    130.7 KB · Visningar: 45

Fuchs

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2011
Hoj
Yama SM
jag har samma problem. "infoga bild" fungerar men i avancerade delen fungerar inte "hanterar bifogade filer"
där bli rutan bara svart. både i android mobilen och på datorn med firefox och ie

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hah! Då var felet åtgärdat :) Det var lite javascript som saknades pga hur mycket jag ändra i originaltemplates för att att få SH att se ut som det gör.

Så nu kan ni ladda upp bilder på det normala sättet igen.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO