Bilfantasternas forum

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
antingen är det för många som besökt sidan eller så blev Zatzy höjdarna så arga att de lyckades stänga sidan, som för övrigt beskrev den typiske zatzybesökaren, på ett inte allt för smickrande sätt:)

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Säga vad du vill om Zatzys användare och innehåll, men detta "MC-forummet" har på MC-snacket 82 000 inlägg, medans OT-forummet har 10 000 mer. Dock klagar jag inte på nåt av forumen.
Trött på ett relativt obefogat skitprat om zatzy, som har 15 000 medlemmar + och fungerar bra!

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Äsch så grinig, det var kul
Zatzy är ju ungefär på det sätt som beskrevs för en utomstående.

Du kan ju knappst säga att det är sämre här, du hänger själv här och gör 10 trådar om samma sak.

Allmänt delen i Zatzy är ju överfull av OT inlägg.

Tråden var aldrig meningen som en krigstråd mellan dessa forum, tar du det på det sättet får du själv stå för det.

Last edited:

Henken

Guest
Kan vi inte starta forumkrig mot zatzy? Vet inte hur det skulle se ut men lite krig är bra för själen.

Fan, höll mig i nästan 3 veckor från att skriva strunt :död

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Henken skrev:
Kan vi inte starta forumkrig mot zatzy? Vet inte hur det skulle se ut men lite krig är bra för själen.

Fan, höll mig i nästan 3 veckor från att skriva strunt :död
hehe, äsch de som hänger där är mer intresserade av bilar hel enkelt, o vi av hojar, o säkert en o annan av båda två.
Sidan var rolig iaf och det var det jag ville visa bara, jag känner inte de bakom Zatzy och känner inte för att slå mot dem.

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Man kan ju regga sig och heta SH.com1 och skriva att min mc är myyyyyyyycket snabbare än din bil :gnissla

Sedan kan nästa regga sig som SH.com2 och skriva något liknande, då blir det nog krig.

Bj

on the road again....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld
Jag håller förövrigt inte alls med om att allmänt-delen på zatzy innehåller speciellt mycket OT i jämförelse, men så jobbar betydligt fler moderatorer med zatzy också.

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Kay skrev:
Säga vad du vill om Zatzys användare och innehåll, men detta "MC-forummet" har på MC-snacket 82 000 inlägg, medans OT-forummet har 10 000 mer. Dock klagar jag inte på nåt av forumen.
Trött på ett relativt obefogat skitprat om zatzy, som har 15 000 medlemmar + och fungerar bra!

Alla trådar som är roliga låser dom när det blir intressant så står det bara "OT". Blir så trött på nördarna som ska låsa ALLT. Sen blir man ju bannad så fort man börjar klaga på moderatorerna som snackar skit om en själv och ens kompisar :arsele

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Hmm, de verkar ha en halv miljon inlägg i en enda stor tråd... klart det blir problem med moderering, särskilt när de inte tillåter OT nånstans.

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...