Bilfantasternas forum

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Tycker dom 4 forumen jag hänger på funkar helt ok! Man ska inte klaga :)
(Sporthoj.com, PMC, Zatzy.com och BMWPower)

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Rigge skrev:
Alla trådar som är roliga låser dom när det blir intressant så står det bara "OT". Blir så trött på nördarna som ska låsa ALLT. Sen blir man ju bannad så fort man börjar klaga på moderatorerna som snackar skit om en själv och ens kompisar :arsele

jasså du är bannad därifrån, jag blev varnad jag när en moderator hade en dålig dag typ.

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Nisse Järnet skrev:
Tycker dom 4 forumen jag hänger på funkar helt ok! Man ska inte klaga :)
(Sporthoj.com, PMC, Zatzy.com och BMWPower)

Heter faktiskt Autopower nu:fakta

DB

skiieur...
Gick med
17 May 2003
Hoj
2009, KTM EXC 450
Rigge skrev:
Alla trådar som är roliga låser dom när det blir intressant så står det bara "OT". Blir så trött på nördarna som ska låsa ALLT. Sen blir man ju bannad så fort man börjar klaga på moderatorerna som snackar skit om en själv och ens kompisar :arsele

Håller med fullständigt! Zatzy var betydligt bättre förr!

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Silwer skrev:
jasså du är bannad därifrån, jag blev varnad jag när en moderator hade en dålig dag typ.

Japp, vår vän Kay tyckte inte att jag var så snäll tydligen. Det verkar som man är bannad på livstid.

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Rigge skrev:
Japp, vår vän Kay tyckte inte att jag var så snäll tydligen. Det verkar som man är bannad på livstid.

Lönt att ta upp sådant. Jag ifrågasatte en sak, ingen anklagelse, utan frågade en sak om hur försäkringar utnyttjas i stuntsammanhang, så skrev du ett svar på ett väldigt otrevligt sätt, behöver inte detaljera händelseförloppet. Jag var för övrigt inte den som bannade dig. Det är gammalt och överspelat och sagt är sagt och gjort är gjort mellan oss, o jag tycker inte det finns nån anledning att grämmas över det här. Det blev en storm i ett glas och trappades upp till onödiga proportioner.
Vill du ha en upplåsning till "skitforumet" igen så säg till, det fixar jag. :tomten

Mvh
Kay

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Jag grämer mig ingenting... Men när vi ändå pratar om zatzy så sa jag vad jag tyckte. Det känns som det kvittar och jag orkar verkligen inte köra samma tjaffs igen. Otrevlig har du jävligt rätt i att jag var...

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...