Bilhandlare(och ni andra som har bil och sälja) se hit

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Har tyvärr kommit till insikten att min kadutt inte håller i evighet, och eftersom jag tillbríngar mycket tid i Stockholms härliga bilköer så är det först och främst komfort jag är ute efter, har redan lagt handpening på en BMW 523:a-96:a med feta 17 tummare, bilen är fullrustad med stora komfortpaketet(allt utom skinn) ,Cd-växlare, drag, vinterdäck på originalfälg, Svensksåld Full( :öl ) och nyservad... 120 PAPP...

Det är alltså något liknande jag är ute efter, OM någon på sporthoj har, känner någon som har en BRA liknande bil (luras ni så skickar jag Dragan på er :fatta! ) Så skriv det här eller pm:a mig.. Smärtgränsen är egentligen vid 100 papp, men däromkring...

KIITOS! :hej

Last edited:

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Kongo skrev:
...har redan lagt handpening på en BMW....

.....OM någon på sporthoj har, känner någon som har en BRA liknande bil....

Ska du ha två? :confused:

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Re: Re: Bilhandlare(och ni andra som har bil och sälja) se hit

John Holmes skrev:
Ska du ha två? :confused:

Handpenning betyder INTE att köpet är klart :fakta
Visste att de var flera ute efter bilen och ville vara säker på att få den OM det blir så...,

Tore

Gyttorp - om katten själv får välja.
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
CBR 900
Ska sälja min

Volvo S40 1.8i -99
5500mil, all utr. nybes u.a
110k bvsa

Kanske inte världens snabbaste bil men f*n så bränslesnål :)

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Undvik 1996 av BMW 5-serien, det är första årsmodellen med nya karossen och har en del barnsjukdomar, bla konstiga oljeläkage. Satsa på 97 och uppåt.

Daniel-L

el capitan
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
none
Kongo skrev:
Har tyvärr kommit till insikten att min kadutt inte håller i evighet, och eftersom jag tillbríngar mycket tid i Stockholms härliga bilköer så är det först och främst komfort jag är ute efter, har redan lagt handpening på en BMW 523:a-96:a med feta 17 tummare, bilen är fullrustad med stora komfortpaketet(allt utom skinn) ,Cd-växlare, drag, vinterdäck på originalfälg, Svensksåld Full( :öl ) och nyservad... 120 PAPP...

Det är alltså något liknande jag är ute efter, OM någon på sporthoj har, känner någon som har en BRA liknande bil (luras ni så skickar jag Dragan på er :fatta! ) Så skriv det här eller pm:a mig.. Smärtgränsen är egentligen vid 100 papp, men däromkring...

KIITOS! :hej
vad sägs om en 325 coupe 95a fullutrustad o 17" svart

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
[Akryl]*Amid skrev:
Hmmm... hur risig är den på en skala?
*nyfiken*
Inte alltför risig, har bara gått 18k mil, går skitbra i motor och låda! Det enda är rost i dörrar och skärmar, men inget i balkar eller likn! Här är en bild: (ser inte rosten så bra som tur e :p )
740.jpg
Mycket bytt, ex. dämpare + fjädrar, skivor + belägg, koppling, ventilsäten mm. SoV.

Henken

Guest
Nää

Köp min Porsche 944 så jag kan köpa Mc..You scratch my back & i´ll scratch yours :D :tummenupp

Bästa säljargumentet hittills :fakta

Matin

Trivs på alla underlag...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Africa Twin -02
Undrar hur länge den här tråden får finnas kvar...går ju inte att snacka bilar på sporthoj.com...å definitivt inte säljsnack....

:tummenupp

:notme

Jonteponte

Har inte knäpuckarna på
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Vulcan S 2016 ABS
Matin skrev:
Undrar hur länge den här tråden får finnas kvar...går ju inte att snacka bilar på sporthoj.com...å definitivt inte säljsnack....

:tummenupp

:notme

Så sant. För ett tag sedan frågade jag om det var nån mer än jag som hade in VR6:a och den tråden försvann på ett par timmar...

Vi får väl se.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...